Keiseren av Grønland Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 nå får jeg stop feilen D1 med masse nuller osv foran. Etter at jeg søkte etter alle filer som het Roxio og slettet dem Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 bump Lenke til kommentar
RaptiCon Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Fikk du det til eller hva skjer ? Har samme problemet sjøl... Har følgt alt om hva jeg bør gjøre, men ingen ting virker. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Har du? Trykk på egenskaper på min datamaskin og finn deg fram til slå osv, slå av automatisk restart. Får du samme feildmelding som meg da hver gang du slår av? Stop 0x00000d1 ?? det er hvertfall den jeg får, og folkens, ville satt pris på hvis noen kunne hjelpe meg å rette den opp, det står ingen god forklaring på den siden som tidligere er opgitt. Jeg er så lei av dette, jeg har gjort alt mulig !! ingenting hjelper Føler meg deg og RaptiCon det jeg er redd for er at når jeg hele tiden på trykke på knappen, er at jeg kanskje skader noe inni pcen.. powersupply eller et eller annet... Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 bump, d1 noen? Lenke til kommentar
hagesaks Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 ....ehhh, var det noen som fant en løsning på problemet? jeg sliter fremdeles... Mvh Hagesaks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå