Gå til innhold

Coolpix 2200 hjelp

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg har et Nikon Coolpix 2200.

Jeg sliter med og få overført bilder fra kamera til pc. Det fungerte første dagen, men etter 1 dag får jeg feil mld om at det ikke er noe minnekort i kameraet.

Da jeg ikke har minnekort (enda) så syntes jeg det er rart. Hvorfor får jeg denne feil mld? jeg har prøvd å legge inn drivere + program på nytt utallige mange ganger. T.o.m lagt inn operativ system om igjen for å se om det var noe virus stress.

Noen som har noen forslag eller vet hva feilen er? :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nikon Coolpix 2200 har internt minne, og kan samtidig bruge SD-kort. Kan det tænkes, at kameraet er indstillet til at overføre billeder fra memorykortet til PC, istedet for fra internt minne til PC?

Ellers kunne det tænkes at det står i manualen under troubleshooting...

Lenke til kommentar

Jeg fikk beskjed om at jeg skulle legge inn drivere på nytt igjen, men jeg får det ikke til å fungere. Supporten sa at kameraet ikke var riktig installert, og det stemmer jo. Men nå er problemet at jeg ikke finner de nyeste driverene til kameraet. Jeg fikk beskjed å å brukde de som ligger standard i windows, men det virker ikke. Så med andre ord, Jeg får ikke installert kameraet.

Er det noen som har noen linker til _DriverE_ og ikke bare 'nikon view 6.2'

Og svar til Carlos:

Nei, det er ingen instillinger som man kan velge det på. Slik jeg har forstått det så bruker den Interne minne når ikke SD kortet står i.

Når du setter i SD-Kortet bruker den det.

Endret av mclp-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...