balrog Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Hei, En litt pussig feil her: jeg prøver å få extractet noen filer ut i fra ei rar fil, men får crc-feil uansett hva jeg prøver. Men så prøvde jeg tilfeldigvis å pakke ut filene på en ekstern usb-disk, og da fikk pipa en helt annen lyd. Med andre ord, ingen feil. Har to disker i maskina: en WD 120 gb 2mb cache (systemdisk med fat32), og en Maxtor 160 gb 8mb cache (lagringsdisk med ntfs). Har prøvd å pakke ut fila på begge diskene, men får crc-feil på begge. Ingen av diskene blir varme, eller låter rart. Jeg har jo fått ut filene jeg skal ha tak i, men hva i huleste er feil med diskene?!! frust.... Endret 1. oktober 2004 av balrog Lenke til kommentar
rolfar Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 JEG FÅR DEN SAMME FEILMELDINGEN, MEN FILENE FUNKER BRA! Lenke til kommentar
balrog Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Tror jeg vet hva som er årsaken til feilen. Jeg oppgraderte via-driverene mine for en liten stund tilbake, og tror det skyldes noe bugs i de nyeste driverene. Lenke til kommentar
dbdm Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Har også vært borte i samme. Har faktisk også oppdatert VIA 4in1. db Lenke til kommentar
balrog Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Har etter intens frusterasjon muligens funnet ut hva som var feil. VIRUS! Og navnet på herligheten er Backdoor.Win32.Afcore.at. (Jævla dritt... ) Skjønner ikke hvordan det har kommet seg forbi f-secure men.. Uansett er det borte, og extracting skjer nå uten probs... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå