Skuld Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Kikka litt på bruktmarkedet, og ser denne: annonsen. Nuff said... Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 En smule stiv pris og litt feil betegnelser, men det er jo ingen dårlig maskin. Eller hva var det du tenkte på? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Jeg her også en Ghz RAM... Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 For å være erlig tror jeg denne personen ikke er spesielt seriøs! Makan til tull har jeg ikke sett på år og dag Lenke til kommentar
Pels Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 ville ikke akkurat gitt 18k for den ass Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Kikka litt på bruktmarkedet, og ser denne: annonsen. Nuff said... *FNIS* Lenke til kommentar
Skuld Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 En smule stiv pris og litt feil betegnelser, men det er jo ingen dårlig maskin. Eller hva var det du tenkte på? En smule? Nei, maskinen er ok den, men verdt under halvparten av det han annonserer den til... hehe, og at han er "kjempeflink" på begreper gjør det ikke bedre... Mulig han tror den er verdt så mye da...i don't know! Morsomt var det uansett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå