brusher11 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Når jeg prøver å slette visse napper og filer på maskinen får jeg opp følgende melding: Disken er ikke formattert Disketten i stasjon F er ikke formattert. Vil du formattere den nå? Stasjon f: er en partisjon på en av harddiskene mine. Hva kan det være og hva kan jeg gjøre? Tusen takk! Lenke til kommentar
ThomasF Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) . Err leste litt for fort gjennom meldingen.. Men har du brukt stasjon F før eller er det en helt ny partisjon? Hvis den ikke har vært i bruk før må du formatere den før den kan tas i bruk. Endret 23. september 2004 av ThomasF Lenke til kommentar
ivanp Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Nye partisjoner må nok formateres ved 1 gangsbruk slik som ThomasF sier :!: Lenke til kommentar
brusher11 Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Takk for svar, men... partisjon f: er overhodet ikke en ny partisjon, og har vært formattert et par ganger allerede. Problemet er at denne meldingen kommer når jeg prøver å åpne eller å slette visse mapper, f.eks. en albummappe med en viss artist. Noe annet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå