Gå til innhold

Booking-program forslag ønskes

Titti

Anbefalte innlegg

Jeg prøver meg på å be om litt hjelp.

Jeg har et lite firma som driver med utleie av noen hytter. Jeg har laget meg et bitte lite bookingprogram eller kanskje mer en kalender i exel. Jeg er ikke fornøyd med det og føler at det er alt for usikkert i forhold til at jeg kan klare å slette utleie uten å være klar over det. Jeg har tittet litt rundt og snakket med noen ang. program. Det ser ikke ut til å være helt enkelt. Disse store utleiefirmaene har programmer men de blir nok for store og for dyre til en liten bedrift.

Er det noen som kjenner til ulike programmer og hva slags muligheter det finnes på de. Jeg har noen ønsker for hva programmet bør kunne gjøre i tillegg til å registrere perioden og hytta kunden skal ha.

Kunderegister

Ulike statestikker. (kunne skille eget utleie og turopperatør utleie)

Helst norsk språk.

Ankomstlister (ikke veldig viktig)

avreiselister ( " " " )

tilleggstjenester kunden bestiller

enkelt å bruke og forstå.

Hvis noen vet om programmer, vil jeg også gjerne ha litt informasjon om det. Eventuelt nettsteder hvor jeg kan finne ut mer eller hvor skal jeg henvende meg for å finne programmer.

:hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Tror nok ikke det er så enkelt å finne noe ferdig, i allefall ikke på norsk. Foreslår at du lager deg en egen database, f.eks. i MS Access eller 4'th Dimension. Versjon 6.8 av sistnevnte følger med siste nummer av Hjemme-PC som gratis fullversjon og sies og være svært enkelt i bruk.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...