[Atomic_Bomberman] Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Har sett etter et sted hvor de har reservoir dogs på lager, men bestilte først fra dvdsoon.com. Der fant jeg nå ut at denne ikke er inne allikevel. Så da lurte jeg bare på om noen har erfaringer med DVD-WOW.com? Leste en test i forbrukerrapporten som ikke akkurat imponerte..... Lenke til kommentar
Psh Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Quote:dvdsoon.com Reservoir Dogs ( 1992 ) $ 11.98 In Stock (48-72 hours): Item is non-reserved and in-stock in our secondary warehouse. Will be available for shipment in 2-3 days Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Hvis det er cd-wow du mener har jeg bare positive erfaringer med dem. Et lite tips er å sjekke prisen også på cd-wow.fm, dette er samme butikken men prisene har hatt en tendens til å være lavere her. Kan dessverre ikke si det samme om dvdsoon. Selv om dvdsoon påstår de har den innen 48-72 timer kan det godt gå en måned eller lenger før de sender den til deg. Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Quote:dvdsoon.com Reservoir Dogs ( 1992 ) $ 11.98 In Stock (48-72 hours): Item is non-reserved and in-stock in our secondary warehouse. Will be available for shipment in 2-3 days Nope... fikk mail fra dem i dag.... dette stemte ikke... andre gangen. Tror ikke status er helt oppdatert på siden deres... Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 http://www.play.com/play247.asp?searchtype...h&Go.x=0&Go.y=0 I rest my case Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Jeg vet selvfølgelig at play.com har den på lager, men den er jo dyrere der. Det er liksom litt av vitsen med å bruke dvdsoon.com... :!: Lenke til kommentar
bcorny Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Har selv god erfaring fra cd-wow. Et par mnd siden sist jeg bestillte noe derfra, men da var det ikke noe å klage på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98123897187934 Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 CD-WOW sender pakkene uten prismerking. Så hvis pakka blir behandla av en gretten postfunksjonær, så må du sende inn en faktura for å bekrefte varens verdi. Siden CD-WOW ikke sender ut fakturaer med varene sine, så må man bare returnere varen. Har skjedd en gang (cd langt under 200 kr i verdi), og da sendte CD-WOW bare pakka en gang til. Varen ble selvfølgelig forsinka, men det ble ingen merkostnader for meg. Har kjøpt 10 produkter fra CD-WOW, cd'er, dvd'er og x-box-spill. Alt er mottatt innen en til to uker (unntatt ved retur pga post/toll). Men i motsetning til Play.com så trekker de beløpet ved kjøpstidspunkt, ikke ved forsendelse. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Ett lite spørsmål til reservoir dogs: Hva er forskjell på Mr. Pinks, Mr. Browns osv. sine "spesialutgaver"? Bare coveret som er forskjellig? Endret 24. september 2004 av Nostradamus Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 Jeg lurte også på det. Det er bare fyren på coveret som er forskjellen Filmen er den samme.... Lenke til kommentar
visionize Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Selv har jeg handla 250-270 dvder fra cd-wow, og har aldri opplevd noen problemer. Fin-fin kundeservice, og raske forsendinger (Får dem som oftest innen 5 dager, rett i postkassa.) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 ' date='24/09/2004 : 10:42'] Jeg vet selvfølgelig at play.com har den på lager, men den er jo dyrere der. Det er liksom litt av vitsen med å bruke dvdsoon.com... :!: play.com sender fraktfritt!! Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 ,24/09/2004 : 10:42] Jeg vet selvfølgelig at play.com har den på lager, men den er jo dyrere der. Det er liksom litt av vitsen med å bruke dvdsoon.com... :!: play.com sender fraktfritt!! Det gjør også dvdsoon.... de har enda ikke sendt filmen jeg bestilte 19/9... Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 ikke bare sender play.com fraktfritt, handler du over 200,- grensa så bare deler dem opp forsendelsen slik at du slipper tollen!! Genialt, alt går rett igjennom uten ekstra kostnader PLAY.COM Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Play bryr seg ikke om den norske 200kr grensen, de sender alle filmer separat uansett hva de koster. Når det gjelder CD-WOW sender de alle filmene separat på samme måte som Play, og de har også fri frakt. Lenke til kommentar
visionize Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Play bryr seg ikke om den norske 200kr grensen, de sender alle filmer separat uansett hva de koster. Når det gjelder CD-WOW sender de alle filmene separat på samme måte som Play, og de har også fri frakt. Word. Som de fleste gjør (tror jeg..) Så det er bare å sammenligne hvem som har billigst pris, selv foretrekker jeg Cd-Wow, hvis varen ikke er billigere en annen plass. Noe den sjelden er (I mine tilfeller, iallefall ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå