Gå til innhold

Erfaringer med DVD-WOW.com?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det er cd-wow du mener har jeg bare positive erfaringer med dem. Et lite tips er å sjekke prisen også på cd-wow.fm, dette er samme butikken men prisene har hatt en tendens til å være lavere her.

Kan dessverre ikke si det samme om dvdsoon. Selv om dvdsoon påstår de har den innen 48-72 timer kan det godt gå en måned eller lenger før de sender den til deg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98123897187934

CD-WOW sender pakkene uten prismerking. Så hvis pakka blir behandla av en gretten postfunksjonær, så må du sende inn en faktura for å bekrefte varens verdi. Siden CD-WOW ikke sender ut fakturaer med varene sine, så må man bare returnere varen. Har skjedd en gang (cd langt under 200 kr i verdi), og da sendte CD-WOW bare pakka en gang til. Varen ble selvfølgelig forsinka, men det ble ingen merkostnader for meg.

Har kjøpt 10 produkter fra CD-WOW, cd'er, dvd'er og x-box-spill. Alt er mottatt innen en til to uker (unntatt ved retur pga post/toll). Men i motsetning til Play.com så trekker de beløpet ved kjøpstidspunkt, ikke ved forsendelse.

Lenke til kommentar
Play bryr seg ikke om den norske 200kr grensen, de sender alle filmer separat uansett hva de koster. Når det gjelder CD-WOW sender de alle filmene separat på samme måte som Play, og de har også fri frakt.

Word.

Som de fleste gjør (tror jeg..)

Så det er bare å sammenligne hvem som har billigst pris, selv foretrekker jeg Cd-Wow, hvis varen ikke er billigere en annen plass. Noe den sjelden er (I mine tilfeller, iallefall :))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...