hemo Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Finnes det Overburn i DVD-brenningsverda? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Leste noe om at det er mulig i nye versjoner av Nero. Men om det stemmer vet jeg ikke. Funker hvertfall ikke her hos meg. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Er garantert ikke særlig smart. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Overburn på CD-R, då? Det funker, og i startern sa alle at dette var ein dårlig idé... Er det veldig ulikt, når vi ser på DVD? Lenke til kommentar
bengh Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Overburn på DVD funker Nero 6.3.1.20 og nyere har denne muligheten (i hvert fall). Det er imidlertid ikke mye å hente - klarte å overbrenne en 50 MB før jeg fikk meldig om at det ikke var plass. Ga meg imidlertid en mulighet til å brenne en DVD-image fil som ikke fikk plass på DVD i første omgang (?) Vær imidlertid oppmerksom på advarselen om at dette kan skade brenneren. Hvor reelt dette er vet jeg ikke. Min LiteON LDV 851S sa i hvert fall i fra når den ikke ønsket mer data ! Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Vær også klar over at få brennere støtter dette! Har ingen liste over hvilke somstøtter/ikke støtter - da jeg ikke har testet særlig mye på dette selv. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Eg prøvde å leita litt på http://www.cdfreaks.com men gav opp utan å finne noko lurt... Nei, eg venter med overburn på DVD, tenker eg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå