hallgeirl Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Hei. Er det fler enn meg som har merket at den e-postvarsling tingen (som gjør at du får mail når noen svarer på postene dine) ikke fungerer alltid? Jeg lagde den 18.09 en ny tråd, og jeg levde helt til i dag i god tro om at ingen hadde svart på den. Men jeg bestemte meg for å bare sjekke det ut, og jaggu var det 2 stk. som hadde svart. Men jeg har ennå ikke sett ett eneste spor av en mail om de replyene. Og bare før noen spør: JA, jeg er sikker på at jeg merka av på "aktiver e-postvarsling når noen svarer". (jeg har den til og med på som default, og sjekker den når jeg poster). Dette er ikke det eneste tilfellet jeg har opplevd denne buggen. Hadde vært fint om noen kunne bekrefte at den buggen finnes, og at det ikke er noe jeg gjør feil. Takker for svar Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Det som nok har skjedd er at din ISP har blokkert mail ifra oss, av en eller annen grunn har flere ISP`er begynt å gjøre det..inkludert Opera (operamail). Og det igjen er ikke et bug, mailene blir sendt men blir blokket av dem og da er det ikke alltids mye vi kan gjøre med det... (og ja, irriterende er det) edit: prakteksempel på at det funker: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=301711 Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Nei, altså, det er kun noen ganger dette skjer. Jeg får mail noen ganger, men ikke alltid. Jeg fikk mail pga. at noen svarte meg i en tråd i dag, men f.eks. denne posten fikk jeg 0 mailer på, selv om du replya på min topic. Så jeg tviler på at det er ISP'en som har blokka mailen heller.. Når jeg tenker meg om så virker det som om jeg får mail når noen replyer etter jeg har replya i en tråd, men ikke om noen replyer på en topic som JEG har laget... Er ikke 100% sikker på dette ennå, men det skal jeg prøve å finne ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg