tohopst Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Hallo! Jeg har tenkt å kjøpe RAM nå, får så å få tak i en athlon 64 3???+ og et socket 754 HK ved en senere anledning. Det jeg sitter på for øyeblikket er en XP 1900+ og et MSI KT3 Ultra 2, samt 256 MB Twinmos ettellerannet Har lest mye negativt om Twinmos idet siste, så jeg tenkte på et annet merke. Har ca. 1000 - 1500,- til rådighet. Noen som har noen hete stalltips? Og en annen ting: Kommer AMD sine Boxed prosessorer med kjøleribbe og vifte, eller bare kjøleribbe? Mvh, Tomas Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Jeg anbefaler deg å ikke oppgradere RAM'n til din PC nå. Spar heller penger og kjøp deg ny maskin med Athlon64 +++ senere. Boxed prosessorer leveres med kjøleribbe og vifte. Endret 22. september 2004 av Betroz Lenke til kommentar
tohopst Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Takker for kjapt svar Betroz! Hvorfor anbefaler du meg å ikke få tak i mer RAM? Vil ikke ytelsen forbedres en del da jeg har bare 256 MB fra før? Jeg bruker PC'en mest til surfing og videoredigering, men det blir en del spilling oxo. mvh, Tomas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå