Njål1989 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Jeg lurte på om det er noen som er med å lage en Norsk ET clan? Det hadde vært litt gøy hvis folk hadde vært med på dette Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Enemy Territorry? Har faktisk spilt det litt de siste dagene.. Er ikke sikkert jeg kan være med så ofte, men hadde vært morro å hatt noen å spille på lag med innimellom! Lenke til kommentar
Njål1989 Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Det hadde vært utrolig digg... Det som er mest "irriterenes" er at når man er så avhengig av andre så er det UTROLIG kjipt når noen ikke vet hvordan de skal gjøre missionene! Håper vi kan få en liten clan som kan spille Enemy Terretory innimellom! Lenke til kommentar
Njål1989 Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 (endret) En ting eg lurte på: Skriv om dere har mick eller ikke! Ikke det at det betyr noe spes. men det er greit å vite! Endret 23. september 2004 av Njål1989 Lenke til kommentar
Cord Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Kunne tenke meg å joine jeg Mick kan oppdrives!! Ligger da å slenger her et sted Lenke til kommentar
Njål1989 Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Kult. Har du spillt det mye eller? Får vi flere kan jo dette bli litt gøy! Lenke til kommentar
Walkingstick Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Hey jeg spiller masse ET å en clan hadde vært helt konge!!! Viss det er akktuelt å starte en clan så ta kontakt ! [email protected] Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) å ja.. klart jeg blir med... mic'en ligger et sted under alle cd'ene, cola bokser og drit og møkk ja så ille er det da ikke men... BTW:[email protected] Endret 25. september 2004 av rkg1000 Lenke til kommentar
meeg Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg er med. Spiller masse, har spilt i klan tidligere. Har alt som trengs..... [email protected] Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Blir det noe av detta? Nå er det noen månder siden jeg har spillet ET, men hvis det er plass til meg så er jeg med. bare å ta kontakt på msn eller noe det. Lenke til kommentar
Njål1989 Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Det blir sikkert ikke noe av før vi blir et par stykker, men vi begynner å bli enn del no! Så hvis vi blir 2-3 stk. till så kan dette bli fett Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Er det noen spesiele server der vi kan møte? Lenke til kommentar
Njål1989 Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Det med servere kan vi finne ut etter hvert som vi har blitt en klan.... Jeg holder no på med en hjemme side til kalnen som det kan legges ut litt info om klanen ol. Men hvis noen vill bli med i klanen så send mail til [email protected] Vi begynner vell å bli en del så da kan vi begynne med å spille skikkelig... Men send en mail til meg så blir allt så mye lettere Lenke til kommentar
Njål1989 Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Jeg er kommet godt i gang med clan siden: http://www.freewebs.com/norsketclan/ Vi er nå totalt 8 stk, men jeg er ikke sikker på alle om de er med eller ikke. Så hvis alle kunne sende en MAIL så hadde det vært hyggelig. Jeg satser på at vi skal bli 10-15 stk i clanen! Endret 5. oktober 2004 av Njål1989 Lenke til kommentar
Subterfuge Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hyggelig å se at det er flere nordmenn som vil bli med på "tha ET-scene". Jeg har spilt det selv siden "retail" utgaven ble sluppet våren '03 og spiller for tiden i en svensk klan. Hvis det er noen som trenger hjelp til noe eller har lyst til å spille mot oss, så er det bare å ta en tur innom Arena eller joine vår gameserver: et.gob.nu:27960 for et lite game engang. (+)Subterfuge Lenke til kommentar
toresuul Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Ble det noe av dette da. Vi er ca. 6-10 stk som spiller E.T med jevne mellomrom. Har egen leid server med TeamSpeak og greier. Si fra så tar vi en match kanskje... Lenke til kommentar
Lolert Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg joiner gjerne!! Er god! Jeg vil gjerne.. høres intrisant ut!! Er jÆvli glad i ET... er medic eller c-ops! Duger ikke til noe annet... Spiller det hver gang jeg har sjangsen! Lenke til kommentar
Daggis Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Ser ikke ut til at det blir noe av.... Synd hadde gledet meg til å spille med noen som er knall gode og kan rewive meg er det andre som vil starte en Norsk klan eller er "prosjektet" ditt Njaal bare litt forsinka ...?? Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Freewebs er tingen..Men grunnen at ingen klaner blir god er at de ikke holder sammen lenge nok....Tenk på det. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) I'm in! Jeg er med i en svensk klan nå som ikke er særlig aktiv. Jeg har spilt i halvannet år og eier alle Bare send meg PM eller mail til [email protected] EDIT: Som et lite bevis på hvor tragisk klanen er: http://iwwclan.tk/ Endret 28. november 2004 av Thompzen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå