Gå til innhold

Er dette bra kombinasjon?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har tenkt å legge inn et anti-virusprogram og en brannmur. Jeg har lett litt rundt forbi og fant en brannmur som heter "sygate" (ikke pro-versjonen) og en antivirusprogram som heter "AntiVir". Jeg skal ha gratis verisjoner. Er det en bra kombinasjon? Er det noen som har hatt problemer med disse programmene? Kan dere annbefale andre programmer som er gratis, og som er bedre enn de som jeg har skrevet opp? Kan eg legge inn de programmene som jeg nevnte, og gjør sånn at jeg blir fornøyd?

 

Takker for alle innlegg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nå bare lagt inn de programmene jeg fant, bare sånn at maskinen har noe beskyttese, så får jeg se om jeg skaffer meg noe bedre program senere. Programmene jeg la inn var som sagt "antivir" og "sygate".

 

programmet sygate står det at det er en prøvetid på 30 dager. Er det sånn at man må kjøpe det produktet "pro verisjonen" for å bruke programmet. Eg trenger ikke å bruke pro verisjonen. Eg kan like godt bruke det programmet uten pro verisjonen. Men må jeg betale noe etter de 30 dagene for å bruke programmet? Er det noen som vet noe om det? Det kommer alltid opp en registrerings opplegg, der eg trenger en cd-key( men da må jeg kjøpe pro verisjonen). Vet noen hvordan jeg kan få vekk registreringen som popper opp hver gang jeg starter maskinen? Eg vil ikke registrere meg, eller kan ikke, siden eg ikke har cd-keyen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...