erikstein Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Sitter her med Netscape, mozilla og opera. Syntes alle bugger fælt på nesten alle sider jeg er på...er det ingen som har samme kvalitet som f.eks Ms Internet explorer? Lenke til kommentar
Psy Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Mozilla/Galeon, helt klart. Med Java og Flash plugins tar den det meste. Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Har ingen problemer med Opera i Linux,.. har du nødvendige plugins inne for at "alle" sider skal funke fint ? - Tenker på Java, Flash m.f. Mozilla er også en meget god nettleser som er mitt andre valg,... :wink: - Liker Opera best på grunn av alle muligheter den gir og ikke minst hastigheten. Konqueror klarer alt explorer gjør spør du meg, til og med ikoner(mozilla også) og farger på Scrollbaren.... - Men har ikke prøvd den nyeste da (3.0 - Viss de oppgraderte konqueror til 3.0 etter KDE3 ble lansert da ?) Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 vel, min IE bugger den når jeg bruker den, iexplorer --> has done an illegal operation (m.a.o nå lukker alle vindu og du mister ALT du holder på med) -ja, jeg bruker XP, og har alle oppdateringer. Liker mest Opera, både for Win32 og linux. Har ikke prøvd nye mozilla enda Lenke til kommentar
Psy Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 De oppgraderte til 3.0 jo, men jeg har heller ikke prøvd den. Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Må si jeg liker Mozilla best. Synes ikke Opera er så rask som mange skal ha det til. I allefall ikke til Linux. Kan jo hende det er noe jeg gjør feil. Konqueror har et potensiale til å bli _meget_ bra. Lynrask browser! runmad Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Mozilla ser best ut ihvertfall, men enig med runmad, Konqueror er bra, den mangler bare litt kosmetisk. Skal jeg bare innom en eller to sider bruker jeg Konqueror, ellers Mozilla hvis jeg blir sittende. Gleder meg til å prøve 3.0. Lenke til kommentar
Cronius Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Bruker Konqueror (3.0) selv, syntes den er ganske bra. I Windows er jeg stor favoritt av Opera, men syntes den mangler litt i Linux (dvs. den ligger litt etter i Linux da, får gi den litt tid..) Har ikke prøvd Mozilla noe særlig, var aldri noe spesielt glad i netscape.. Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 mozilla'en bugger veldig hos meg. hvis jeg styrer for mye med musa (merker ting.. merker i adresse feltet), så skrurn seg av.. bruker den som følger med mdk 8.2 uten noen oppgraderinger Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Pleier å bruke Opera 6beta, men den er naturlig nok ikke alltid like stabil. Men rask er den ihvertfall. Og hvis en side ikke virker, bruker jeg Mozilla isteden. Mozilla tar nesten alt. Lenke til kommentar
jean Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Galeon! Men uansett, som sagt før, pass på at det er støtte for alt du trenger (mao, lagt inn plugins), til ja, flash, java etc... Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Mozilla RC2 er ute, veldig bra! Bruker den både på WinXP og Mandrake 8.2, funker bra. Konq. er ganske bra etterhvert, kjapp som bare det! Men mangler litt enda syns jeg... Lenke til kommentar
jean Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 åsså har vi jo links da :wink: Lenke til kommentar
jean Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Nei, jeg mener links, godt alternativ til lynx, støtter frames med mer, i motsetning til lynx.. søk freshmeat etter links, husker ikke, i tillegg til at jeg orker ikke å finne frem url nå.. Lenke til kommentar
jean Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 jada :wink: links er da ingen nyhet det heller Lenke til kommentar
WooooHa ! Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Leser vg.no med wget og less, jeg... - neida Selv bruker jeg telnet :80 og GET i kombinasjon med vi. Det føler jeg er best. :wink: Fra spøk til alvor. Jeg er faktisk veldig fornøyd med NS6.2... Lenke til kommentar
ilex Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 pfft, lynx og links.. nei, man bruker da curl! =D curl er for browsing som ed er for text editorer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå