Sheldon C Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Tja, hva skal man si. Synes det var kjedelig start på TvNorges nye serie. Men dette blir jo faktisk en realityserie som skiller seg ut fra mengden, siden det norske folk vil få mange gode og nyttige tips om bedre kosthold og sunnere livsstil. Skal bli spennede å se hvordan deltakerne klarer seg. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Ingen som har kommentarer til Tjukkholmen? Er det ingen på dette forum som følger med? Eller er fedme et tabuemne på forumet? Lenke til kommentar
T.L Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Har bare sett reklamen hvor det var presentasjon av en av deltagerne, det var nok for meg. Fikser bare ikke den typen folk, og jeg missliker reality, så det programmet er var vel ikke noe for meg. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Har ikke fått den med meg. Burde eg se den? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 tjukkholmen er det totalt mest geniale programmet som er på norsk tv nå for tiden. Er utrolig mye søppel på tv, men dette er i en klasse for seg selv. Gir hvertfall meg utrolig bra underholdning!!! Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Har bare sett reklamen hvor det var presentasjon av en av deltagerne, det var nok for meg. Fikser bare ikke den typen folk, og jeg missliker reality, så det programmet er var vel ikke noe for meg. Med den typen folk så mener du tykke folk? De tar nå ihvertfall i et tak for å komme ned i vekt, det er vel en god del mer enn hva resten av 95% av befolkningen gjør. Lenke til kommentar
Plukk Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Med den typen folk så mener du tykke folk? De tar nå ihvertfall i et tak for å komme ned i vekt, det er vel en god del mer enn hva resten av 95% av befolkningen gjør. Så har heller ikke 95% av befolkningen et behov for å gå ned i vekt... Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Med den typen folk så mener du tykke folk? De tar nå ihvertfall i et tak for å komme ned i vekt, det er vel en god del mer enn hva resten av 95% av befolkningen gjør. Så har heller ikke 95% av befolkningen et behov for å gå ned i vekt... tja kanskje ikke.. men mange er det ihvertfall! Lenke til kommentar
willard Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 skulle ønske deltagerne var enda større og at programmet var mer brutalt med tanke på "forvandlingen" de skulle undergå etter de 4 mnd. Har sett hun ene på tv i ettertid og hun var jo ikke spes. mindre.'¨ Bring On The Fat Bastards Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Blir bare kvalm av å tenke på det. Skal nok boikotte den serien helt. Så på ekstrem forvandling en gang, og aldri mer! Fysj a mei! Griseri! Kunne heller laget en serie hvor deltagerene, som hadde sikkelig elendig PC'er fikk en oppussing de bare kunne drømme om. Det hadde vært noe! :!: Lenke til kommentar
T.L Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Har bare sett reklamen hvor det var presentasjon av en av deltagerne, det var nok for meg. Fikser bare ikke den typen folk, og jeg missliker reality, så det programmet er var vel ikke noe for meg. Med den typen folk så mener du tykke folk? De tar nå ihvertfall i et tak for å komme ned i vekt, det er vel en god del mer enn hva resten av 95% av befolkningen gjør. Oi.... nei, er ikke tjukke folk jeg mener. Mente mer den stereotypen som hun dama som ble presentert i reklamen var; Sofa-slanker som går på nye Allers-kurer hver uke, men spiser sinnsykt usunt. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Det slo meg i går (mens jeg så på tjukkholmen ) at det er utrolig irriterende med folk som skal "spise seg slanke". Get off you lazy ass sier jeg bare. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Blir irritert av og se på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå