coban Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Under en liten inspeksjons runde på Lefdal Alna (skulle egentlig ha mat på ultra) fikk jeg øye på et par kasser 20d som skulle inn på lager, jeg spurte selgerne om det var varer som lå på lager osv- JA! De hadde 20d på lager, spurte om pris på det selgeren svarte ca.14-15. Noen andre som veit hvor man evt. kan få tak i 20d på dagen? *Redigert av moderator - fjernet salgsannonse* Endret 22. september 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
fishlake Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Husk at Lefdals prisgaranti også gjelder mot norske internettbutikker dersom de har varen på lager. Det ekskluderer Itbutikken og Databutikken. Lenke til kommentar
faaeri Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 20D er stort sett ikke på lager noe sted. Jeg satte meg på liste 4 forskjellige steder for 4-5 uker siden, og klarte så vidt å få et kamera på første sending. Hvis de har det på lager hos lefdal, er det luksus. Var det hus eller kit med 18-55mm? Erik Lenke til kommentar
coban Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 såvidt jeg kunne se på esken så det ut som om det kun var hus.. men det er jeg ikke helt sikker på så ikke ta mitt ord for det.. får vel vite det på veien hjem fra jobb tenker jeg:) Lenke til kommentar
coban Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 sjekket på veien hjem, koster 14500 m/ kitt, de hadde ikke fått inn uten kitt enda:( men jeg spute der og den kostet 13500.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå