Demolish Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Dagbladet.no presterer tritt og ofte å gjøre mer eller mindre "grove" skrivefeil. Enten ved å skrive inn feil, eller at css-scripinga deres skjuler vesentlig del av teksten. Her er link til et bilde som viser en av hver av de feilene på et lite område av siden deres... dagbladet.no sin skriveleif Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 eh.. javel .. bra at du legger merke til sånt men syns nesten det er så uinnteresant som og se en stein vokse Lenke til kommentar
Demolish Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Joda, men hva har vi ikke søppel-kategorien til? PS: Ja, jeg kjeder meg Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 På den bombegreia er det ingen skrivefeil, det er bildet som har kommet over teksten. Hvorfor er det så mange skrivefeil tråder for tida. Jeg gir langt faen. Lenke til kommentar
Demolish Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 På den bombegreia er det ingen skrivefeil, det er bildet som har kommet over teksten. Hvorfor er det så mange skrivefeil tråder for tida. Jeg gir langt faen. Ja, men det ser ut som en skrivefeil. Og sånn sett så er det en skrivefeil, i css-koden deres. </pirke> Lenke til kommentar
adawen Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Kan du være så snill å kjede deg et annet sted enn på forumet? Vi har nok spam her fra før. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg