The_Darkness Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Hei. jeg har nettop kjøpt meg nytt Hk og Cpu. et Asus A7N8X2 Deluxe, og en amd athlon px 2600. så putta jeg alt inni maskina og trykket på start knappen. den startet opp, og jeg ventet i spenning på at den skulle bli ferdig, men det ble den aldri. jeg sitter nå her og stirrer på en svart skjerm med endel hvit skrift på. og der står det, sammen med alt det normale: Warning!! Case Open Warning. hva i huleste betyr dette? prøvde å gå inn i bios. der er det en ting som heter "Halt On", den stod innstilt på "All Errors" prøvde å sette den på "No Error" og startet på nytt. til min store begeistring stod det da ikke lenger "Warning.. osv" der, men den kom seg videre. men etter at den var ferdig med det windows bilde, kom det en bluescreen i under et sekund, og den startet på nytt igjen. noen som har noen ideèr på hva dette kan bety? Endret 22. september 2004 av The_Darkness Lenke til kommentar
Zolo Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Hvis du kjører windows Xp må du reinstallere det etter du har byttet hk. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 men kommer jo aldri så langt så det blir mulig.. Lenke til kommentar
razer Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Case open er vel en bryter du kan koble til, så når noen åpner kabinettet, så vil det gå en alarm. Du må bare få disabla denne først, eller plugge den i og ha kabinettet lukket (har enda ikke sett et kabinett med denne funksjonen, menmen) Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 hmmm,. hørtes rart ut. men får vel bare begynne å lete da. takk for svar.. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Blåskjermen kommer på grunn av at du ikke har reinstallert windows. Putt i CD skiva og boot fra den. Reinstaller Windows over den gamle installasjonen din. Husk at du mister evt. dokumenter og ting du hadde under din bruker hvis du hadde gjort dette "privat" i den forrige installasjonen din. For å boote fra CD må du passe på at BIOS er instilt til å boote fra CDROM som første enhet. Når det gjelder Case Open funksjonen så kan denne "resettes" i BIOS slik at du slipper å stoppe på den. Å "slå av" feilmeldinger slik du har gjort nå kan medføre at du ikke får med deg evt. feil som oppstår underveis og er ikke å anbefale. -KJ Lenke til kommentar
To be honest Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Thermaltake har en slik funksjon men det tror jeg bare er en alarm som går hvis du åpner kabinettet ikke en BIOS lock for å si det sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå