FM Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 JAAAAAAAAAAAA.... Noen andre enn meg som er glade etter Branns 3-1 seier over Stabæk.... Brann e best og no skal vi til cupfinalen og rocke ullevål....... Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Omg, ble d 3-1 ? Siste jeg så på TV'n så blei det akkurat 1-1 yeah yeah... Nå blir alle bergensere lykkelige, så da er det vell greit Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 ja såg det på tv no nettopp. Brann taper i finalen :!: Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Veit ikke helt hva som er værst av Stabæk og Brann, men håper uansett Brann vinner over LSK eller Lyn i finalen. Oslo kommer til å være overfylt med fulle bergensere den helga. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Bergensere eier! Jeg er fra Oslo, men jeg ønsker dere hjertelig velkommen! Lenke til kommentar
joolae Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Wohoo! Heia Brann! Skulle ønske jeg kunne vært i Oslo og sett cupfinalen, for dette er stort! Og jeg som egentlig ikke bryr meg om fotball en gang.. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Det var digg og stå opp og lage seg en kaffe for så å sitte seg framfor pcen og lese at Brann vant Hilsen en Bergenser i Australia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå