Gå til innhold

oversikt over priser for oppsigelse av abo.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fins det?

vet at en dansk side har listet opp prisene, og en prisguide der det står evt. om det er billigere å bryte bindingstiden med en gang enn å kjøpe telefonen uten abo.

Kan opplyse om at å bryte bindingstiden hos Netcom koster 1500kr med én gang og 900kr når det har gått 6mnd. Når man vet at man får opp til 3500kr rabatt på mobiler med bindingstid til Netcom skjønner man fort at dette ofte kan være lurt.

Lenke til kommentar
jepp, vet det! noen som vet hva f.eks. telenor og tele2 skal ha for opplåsningskoden? (altså oppsigelse av abo.)

Om du har kjøpt en operatørlåst telefon, så vil opplåsningskode komme i tillegg til oppsigelsesgebyret så vidt jeg vet. Da operatørlås og bindingstid er som han over meg sier helt forskjellige ting.

Telenor tar 600.- for å låse opp en telefon, og dette reduseres hvert kvartal (husker ikke med hvor mye).

Oppsigelsesgebyr er på 1500 eller 1400 (husker ikke :p), og reduseres med 100,- i måneden.

Tele2 tar 2000 i oppsigelsesgebyr (de har også desidert høyest provisjon for øyeblikket, så dette synes jeg er greit), som reduseres med 500,- i kvartalet, om jeg ikke husker helt feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...