[makeway] Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Hei! Jeg skal kjøpe høytalere til pc'en min, men vett ikke hva jeg skal kjøpe! Noen forslag??? Lenke til kommentar
notalive Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 ' date='22/09/2004 : 22:20'] Hei! Jeg skal kjøpe høytalere til pc'en min, men vett ikke hva jeg skal kjøpe! Noen forslag??? hvor mye har du å bruke? skal du ha sourround? Lenke til kommentar
[makeway] Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 (endret) kan bruke ca. 2000,- ja SKAL være sourround Endret 22. september 2004 av [makeway] Lenke til kommentar
notalive Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 jeg kjøpte dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=121014&cks=PRL på psdata det er kjempebra, god lyd eneste jeg har å klage på er at det bestemmer selv når det vil starte eller stoppe, samt skurring i framre venstre høytaler, har bytta men det hjalp ikke har sendt mail til de men har ikke fått svar Lenke til kommentar
notalive Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 tja, det dunker godt, det gjør det men jeg er ikke sikkerpå om det dunker rett. virker av og til som om det dunker når det ikke skal Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Logitech har jo en del gode PC Høytalere! Husker ikke helt hva de heter, men sjekk på Komplett.. der har de de vertfall!' Edit: Disse har en Venn av meg, og de funker flott de! Men de overstigr Prisen din med 800kr da. Endret 25. september 2004 av Chosiso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå