Krankemot Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 jeg så en worklogg som jeg synes var veldig spennende, men hele tråden var på rundt 40 sider, og noen ganger over 2 sider mellom oppdateringer, og det er jo oppdateringene som er spennende. Så da foreslår jeg at det skal bli forbudt med kommentarer i selve workloggen, og at man har en post vedsiden av som man kan kommentere i. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Faktisk enig i dette. En worklogg og en kommentar-tråd. Da blir alt mye ryddigere, og alle får sagt sitt Lenke til kommentar
notalive Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) høres egentli ganske smart ut EDIT: skrivefeil Endret 22. september 2004 av notalive Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Faktisk enig i dette. En worklogg og en kommentar-tråd. Da blir alt mye ryddigere, og alle får sagt sitt Kommer til å bli rotete. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 de har gjordt det slik på www.hardforum.com som er en meget lik side som hw.no nettverket. ser ut som at det fungerer bra der, ta en tur og se åssen de har gjordt det i worklogdelen av casemod Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 noen moderatorer som har tenkt til å svare?? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 veldig enig... lei av å bla igjennom "gamle" worklogs, på 40-100 sider med bare "bra jobbet" "pent" osv.. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Forsåvidt enig. En annen løsning ville vært at trådstarter redigerte posten sin etterhvert med updates og samtidig bumpet tråden når han poster nye updates, sånn at hele workloggen er først i tråden, mens kommentarer kommer etterpå. Hvis ikke en post er tilstrekkelig for trådstarter, kan han lage flere tomme i starten av tråden. Samtidig kan det være interessant å lese worklogs med kommentarer. Dersom det er en worklog man har fulgt med på fra starten, synes jeg det er helt greit å ha kommentarer og worklog i samme tråd, men jeg skjønner jo at det kan være ønskelig å lese kun workloggen når tråden blir veldig lang. Personlig synes jeg det er litt bra når kommentarer til siste update kommer etter siste update. Hvis folk er vil beholde det sånn er det er jo også mulig å ha samme ordningen som nå, med worklog og kommentarer i samme tråd, og en ekstra "kun worklog"-tråd uten kommentarer for de som vil lese den. Dette innebærer litt merarbeid for den som har workloggen (ikke mye, bare copy/paste), og er muligens ikke en god løsning. Endret 23. september 2004 av Rikky Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 ja..bare prøv å les snekker'n sin worklog Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Det burde selvsagt være lov å poste i workloggene, men da helst med gode forslag og konstruktiv kritikk... Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Synes det hørtes ut som en god ide Jeg hater når det er 2-3 sider med bare tomprat og ingen updates.... Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Forsåvidt enig. En annen løsning ville vært at trådstarter redigerte posten sin etterhvert med updates og samtidig bumpet tråden når han poster nye updates, sånn at hele workloggen er først i tråden, mens kommentarer kommer etterpå. Hvis ikke en post er tilstrekkelig for trådstarter, kan han lage flere tomme i starten av tråden. Synes at det var en god idé, er ikke akkurat vanskelig å copy/paste updatene sine innn i sin første post. Synes at alle som poster worklogs burde gjøre dette :-) Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Kommer til å bli rotete. Workloggene er allerede rotete, nettopp på grunn av alle kommentarene. Jeg støtter forslaget helt og fullt. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 når man lager en workelog og man vet at den kommer til og bli lang lager man et par extra poster helt fremst i denne så man har extra plass til og skrive og lage bilder .. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Det er jo en god løsning, dersom budskapet blir spredt. Har ikke sett så mange som gjør dette. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Synest folk bør få lov til å legge inn kommentarer da , dette er jo ikke minst viktig/innspirerende for "oss " som lager disse trådene . Uten den pesen med hyggelige kommentarer er det vel mange av oss som rett og slett ikke hadde giddet å holde på . Husk her snakker en om utrolig mange timers arbeide og da bare poste ut dette uten å få tilbakemeldinger ville bli lite innspirerende . Men at moderatorne kunne fikset det slik at trådstarter hadde mulighet til å utvide førsteposten som en samleside hadde sikkert ikke vært dumt , da kunne de som var inntrisert i å lese kun selve workloggen gå dit , dette er desverre ikke mulig nå , da det er begrenset hvor mange bilder du kan ha i et innlegg , dette så jeg da jeg la inn uppdats/samleside , måtte da lage flere . Et annet alternatviv var om man hadde et sted der man kunne lage en samleside av workloggen uten kommentarer etter at denne var ferdig , da kunne jo de som var inntrisert gå dit og kun studere "jobben" Endret 23. september 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Evt begrense bruken av "meningsfulle" poster som: "Nice " "Utrolig bra!" "Kult" "Skillz" Er helt enig i at det er kult å få tilbakemeldinger, men en enkelt post med ovennevnte vil i hvert fall ikke gi meg noe særlig. Heller slike av typen: "Hvordan fikk du til dette?...." "Har et forslag til hvordan du kan...." "Hvor kjøper du...?" "Her er en idé..." "Bra måte du gjør det der på... Jeg hadde aldri.." osv. dvs. Konstruktiv kritikk Endret 23. september 2004 av baronKanon Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Evt begrense bruken av "meningsfulle" poster som: "Nice " "Utrolig bra!" "Kult" "Skillz" Er helt enig i at det er kult å få tilbakemeldinger, men en enkelt post med ovennevnte vil i hvert fall ikke gi meg noe særlig. Heller slike av typen: "Hvordan fikk du til dette?...." "Har et forslag til hvordan du kan...." "Hvor kjøper du...?" "Her er en idé..." "Bra måte du gjør det der på... Jeg hadde aldri.." osv. dvs. Konstruktiv kritikk Heller slik enn to forskjellige poster.. Lenke til kommentar
capy Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 enig i at det første innlegget burde redigeres etter hvert med dato og det som hører med. så kan han jo komme med replays etter hvert som folk skriver, men holder første innlegget rent. nå vet jeg ikke om det er en maks grense for bokstaver eller bilder i et innlegg, så dette må jo eventuelt forandres på eller at trådstarter reserverer et par innlegg til oppdateringer. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 nå vet jeg ikke om det er en maks grense for bokstaver eller bilder i et innlegg Det er grense på bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå