Gå til innhold

Brenneprogram i XP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2001-11-08 19:30, Stonescream skrev:

Hvordan installere, konfigure, ett brenneprogram i xp.

Samme hvilke brenneprogram bare det fungerer..

Noen som har noe som virker og kan si hvordan?

WinOncd

Easy cd creator

Nero

what ever.. bare det virker

Nero fungere utmerket!!!!!!!!!

Versjon 5556 er ute nå.Rett å slett et glimrende brenne program.

Prøvde med tunge svære "easy"cd creator og ble mindre fornøyd, bruker du dette husk patchen.

last ned en demo av nero her : http://www.nero.com

Du vil ikke angre, funger på alle win os .

Lenke til kommentar

Ja jeg vet det er brennerprogram fra før, men det er en delvis løsning som jeg ikke er helt fornøyd med. En kamerat brukte dette en stund, men brant sakte og tungvint syntes han. Ender vel opp med cd creator 5 plat. tenker jeg..

Ligner på det jeg hadde fra før så..

Ellers er xp en gangske hyggelig opplevelse, men jeg har ikke tatt av enda..

Lenke til kommentar

Jeg hadde vært forsiktig med siste versjon av Nero ( Nero5551). Jeg hadde en nyinstallert Windows XP, og da jeg bootet etter å ha installert Nero, var både cdrom'en og brenner'n borte vekk. Fikk dem ikke tilbake, utenom å installere XP på nytt.

Easy CD Creator 5 fungerer derimot glimrende.

Finnes en ny XP patch på hjemmesiden til Roxio.

Lenke til kommentar

Windows XP har generic drivere for cd-rom og cd-skrivere. Det er mange Cd-rom/skrivere som Windows XP finner og bruker generic driver på. Problemet er at Windows XP i en del tilfeller bare greier å få cd-skrivere til å lese cd'er men ikke bruke brenner funksjonen. For å forsikre deg om at brenner funksjonen virker bør man laste ned drivere for Windows XP fra cd-brenner fabrikanten. Dette kan nok være grunnen til at du ikke får brenneren din til å virke. Den nyest versjonen av NERO er et drit bra program under Windows XP så lenge du har oppdaterte drivere for din cd-brenner.

- May the sun never go down over your kingdom,

- May the snow fall lightly on your shoulders and

- May your sons be born with balls of steal.

Lenke til kommentar

Jeg hadde vært forsiktig med siste versjon av Nero ( Nero5551). Jeg hadde en nyinstallert Windows XP, og da jeg bootet etter å ha installert Nero, var både cdrom'en og brenner'n borte vekk. Fikk dem ikke tilbake, utenom å installere XP på nytt.

---------------------------------------------------

Hahaha, morsomt du skulle nevne dette, hadde EKSAKT det motsatte tilfellet! Der Easy CD føkket opp CD-ROM'ene mine, mens Nero var redningen min.... jaja forstå det den som kan...

Ricky

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Angående det innebygde programmet i XP. Er det mulig å endre hvor temp-filene skal plasseres. Jeg endret dette med regedit, men det ble bare tilbakestilt. Litt plagsomt siden jeg ikke har 700MB ledig på den partisjonen. Jeg bruker nero, men kunne vært greit å vite likevel.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-11-09 16:38, Heikland skrev:

Samme skjedde her, så det skal jeg *ikke* installere før blir fikset...

Heldigvis dual-booter jeg med 2k, så kjører Nero der.

Lenke til kommentar

kjører Roxio easy CD creator med patch. det funker helt strøkent.

nesten. det er bare den direct cd greien som av en eller annen merkelig grunn plutselig begynner å bruke 99% av CPU'en uten at jeg gjør noe. men direct cd suger jo, så det er ikke vits i å installere det uansett...

men det er sikkert bare på den råtne compaq'en min det skjer..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...