Stonescream Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 Hvordan installere, konfigure, ett brenneprogram i xp. Samme hvilke brenneprogram bare det fungerer.. Noen som har noe som virker og kan si hvordan? WinOncd Easy cd creator Nero what ever.. bare det virker Lenke til kommentar
patric Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 sjekk denne linken: http://www.dinside.no/page/artf/27477.shtml? Lenke til kommentar
gthomass Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 Quote: On 2001-11-08 19:30, Stonescream skrev:Hvordan installere, konfigure, ett brenneprogram i xp.Samme hvilke brenneprogram bare det fungerer..Noen som har noe som virker og kan si hvordan?WinOncdEasy cd creatorNerowhat ever.. bare det virker Nero fungere utmerket!!!!!!!!! Versjon 5556 er ute nå.Rett å slett et glimrende brenne program. Prøvde med tunge svære "easy"cd creator og ble mindre fornøyd, bruker du dette husk patchen. last ned en demo av nero her : http://www.nero.com Du vil ikke angre, funger på alle win os . Lenke til kommentar
[LOST]Snik Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 Hvis det er det amme hvliket program det er så kan du vel prøve det innebygde? Det har ikke så mange innstillinger akkurat, men det funker hvertfall til standardbrenning. Lenke til kommentar
XeP Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 Nero er å anbefale og fungerer bra. Lenke til kommentar
Sindre Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 Nero og CloneCD er de 2 beste vil jeg si. men du har jo et brnneprogram inne i XP fra føre av. det er bra til å brenne MP3er og sånt men ikke noe "backup" av Spill CD-er. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 9. november 2001 Forfatter Del Skrevet 9. november 2001 Ja jeg vet det er brennerprogram fra før, men det er en delvis løsning som jeg ikke er helt fornøyd med. En kamerat brukte dette en stund, men brant sakte og tungvint syntes han. Ender vel opp med cd creator 5 plat. tenker jeg.. Ligner på det jeg hadde fra før så.. Ellers er xp en gangske hyggelig opplevelse, men jeg har ikke tatt av enda.. Lenke til kommentar
Heikland Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 Jeg hadde vært forsiktig med siste versjon av Nero ( Nero5551). Jeg hadde en nyinstallert Windows XP, og da jeg bootet etter å ha installert Nero, var både cdrom'en og brenner'n borte vekk. Fikk dem ikke tilbake, utenom å installere XP på nytt. Easy CD Creator 5 fungerer derimot glimrende. Finnes en ny XP patch på hjemmesiden til Roxio. Lenke til kommentar
MS Support Skrevet 10. november 2001 Del Skrevet 10. november 2001 Windows XP har generic drivere for cd-rom og cd-skrivere. Det er mange Cd-rom/skrivere som Windows XP finner og bruker generic driver på. Problemet er at Windows XP i en del tilfeller bare greier å få cd-skrivere til å lese cd'er men ikke bruke brenner funksjonen. For å forsikre deg om at brenner funksjonen virker bør man laste ned drivere for Windows XP fra cd-brenner fabrikanten. Dette kan nok være grunnen til at du ikke får brenneren din til å virke. Den nyest versjonen av NERO er et drit bra program under Windows XP så lenge du har oppdaterte drivere for din cd-brenner. - May the sun never go down over your kingdom, - May the snow fall lightly on your shoulders and - May your sons be born with balls of steal. Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 Jeg hadde vært forsiktig med siste versjon av Nero ( Nero5551). Jeg hadde en nyinstallert Windows XP, og da jeg bootet etter å ha installert Nero, var både cdrom'en og brenner'n borte vekk. Fikk dem ikke tilbake, utenom å installere XP på nytt. Easy CD Creator 5 fungerer derimot glimrende. Finnes en ny XP patch på hjemmesiden til Roxio. --------------------------------------------------- Hahaha, morsomt du skulle nevne dette, hadde EKSAKT det motsatte tilfellet! Der Easy CD føkket opp CD-ROM'ene mine, mens Nero var redningen min.... jaja forstå det den som kan... Ricky Lenke til kommentar
gthomass Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 Nero Ver 5556 er ute og den fungerer bra å Xp.Husk å laste win update der er det oppdateringer slik at b.l.a nero skal fungere Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 Easy Cd Creator Plat. 5 (med nyeste patch) bar fu... opp min maskin. Har Nero 5551 og alt funker utmerket. Telcontar Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 15. november 2001 Forfatter Del Skrevet 15. november 2001 Har installert easy cd creator 5 platinum og det fungerer fint.. Takker for all hjelp.. Fungerer fint sammen med de oppdateringene som Roxio har liggende på sine sider.. Lenke til kommentar
Ithron Skrevet 24. november 2001 Del Skrevet 24. november 2001 Angående det innebygde programmet i XP. Er det mulig å endre hvor temp-filene skal plasseres. Jeg endret dette med regedit, men det ble bare tilbakestilt. Litt plagsomt siden jeg ikke har 700MB ledig på den partisjonen. Jeg bruker nero, men kunne vært greit å vite likevel. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 24. november 2001 Del Skrevet 24. november 2001 Quote: On 2001-11-09 16:38, Heikland skrev:Jeg hadde vært forsiktig med siste versjon av Nero ( Nero5551). Jeg hadde en nyinstallert Windows XP, og da jeg bootet etter å ha installert Nero, var både cdrom'en og brenner'n borte vekk. Fikk dem ikke tilbake, utenom å installere XP på nytt.Easy CD Creator 5 fungerer derimot glimrende.Finnes en ny XP patch på hjemmesiden til Roxio. Samme skjedde her, så det skal jeg *ikke* installere før blir fikset... Heldigvis dual-booter jeg med 2k, så kjører Nero der. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 24. november 2001 Forfatter Del Skrevet 24. november 2001 Roxio sin sak er litt uggen, men fungerer. Ikke perfekt, må ta omstart av og til for å få brentog jeg likte winOnCd 3.8 bedre. Virker som easy cd creator er en voldom stor og slitsom pakke å kjøre for maskinen. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 kjører Roxio easy CD creator med patch. det funker helt strøkent. nesten. det er bare den direct cd greien som av en eller annen merkelig grunn plutselig begynner å bruke 99% av CPU'en uten at jeg gjør noe. men direct cd suger jo, så det er ikke vits i å installere det uansett... men det er sikkert bare på den råtne compaq'en min det skjer.. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Både CloneCD 3.1.1.0 og Nero 5.5.5.1 funker glimrende i XP, men alle kan jo ha uflaks. WinOnCD skal ikke inn på maskinen min om jeg får penger for det. Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 søk i registeret ( regedit ) for "CD Burning" Der står det hvilken path er til cdtemp Folderen. forandre på denne folderen til der du vil ha temp filene og restart Maskinen. OBS ikke sett pathen til en rotkatalog feks C: d: e:. Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 **kremt** eller bare høyre klikk på CDR iconet på My Computer og sjekk under taben /properties/recording Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå