DFLW Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Dell 510 til 9 381 kr, men jeg ville valgt dothan cpu + 372kr, 5400 rpm hdd + 620kr og dvd med cd-brenner +754kr. Og veldig viktig å få 6 cellers batteri. Ikke standard 4 cellers, det holder knapt 2timer. Har du mulighet ville jeg kjøpt med et ekstra batteri til media bay'en. Lykke til ------------------------------------------------------------------------------- Dell Inc. - Dell Butikken Handlekurven ble lastet ned 9/23/2004 ------------------------------------------------------------------------------- Prisene er bare gyldige til slutten av arbeidsdagen når handlekurven ble lastet ned. ------------------------------------------------------------------------------- =============================================================================== Dell anbefaler Microsoft® Windows® XP Professional =============================================================================== -* Inspiron 510M Basic (N1003) *- ================================= Antall : 1 Sum eksl.MVA : 6 890 kr Sum inkl.MVA : 8 544 kr Standard komponenter ==================== Intel® Centrino™ Mobile Technology Inneholder Microsoft® Windows® XP Operativsystem Intel® 855GME brikkesett 1MB on-die L2 cache 1 Type I eller Type II PC Card spor Internt 56K V.92 modem Integrert 10/100 Ethernet LAN I/O: Parallel, Seriel, VGA, S-video out, IrDA 1.1, Audio out (jack), ekstern mikrofon, 2x USB 2.0, RJ-11, RJ-45, IEEE 1394 (Firewire) Innebygde kvalitetshøyttalere Dell tastatur med Touchpad Lithium-ion batteri 32WHr (4 celler) med ExpressCharge™ teknologi Operativsystem ============== Microsoft® Windows® XP Home Oktobertilbud ==================================== Jeg kjøper nå og sparer 372,- Service ======= 1 års henteservice. Standard på denne modellen (-NOK - 2 716 kr) Prosessor ========= Intel® Pentium® M processor 705 (1.50 GHz, 1 MB L2 Cache, 400 MHz) Skjerm ====== 14.1" TFT XGA (1024x768) MinneMinne ================================= Spesialtilbud: 512Mb 333MHz DDR RAM (2x256) Harddisk ======== 30GB IDE Grafikkort ========== Integrert Intel® Extreme Grafik, opptil 64MB RAM (delt) Optisk enhet ============ 8x DVD-ROM, modulær, med Decoder Software Modem og nettverkskort ====================== Internal combo 56k modem / 10/100 network Trådløst nettverk ================= Intel® ProWireless 2100 802.11b mini-PCI trådløst LAN Trådløs router ============== Inngår ikke Ekstern Skjerm ============== Inngår ikke Farge ===== Ion Silver/Moonlight Silver Programvare =========== Microsoft® Works 7.0 Språk på operativsystem og programvare ====================================== Norsk Installasjonstjenester ====================== Inngår ikke CompleteCare ============ Inngår ikke ------------------------------------------------------------------------------- System ====== Pris eksl.MVA : 6 890 kr MVA : 24% Pris inkl.MVA : 8 544 kr Levering ======== Pris eksl.MVA : 675 kr MVA : 24% Pris inkl.MVA : 837 kr =============================================================== Sum eksl.MVA : 7 565 kr Sum inkl.MVA : 9 381 kr Sum eksl.MVA : 7 565 kr Sum inkl.MVA : 9 381 kr =============================================================== Leasing ======= Månedskostnad: 24 Måneder Leiebeløp eks. Moms: 381 kr MVA: 24% Totalt: 473 kr Månedskostnad: 36 Måneder Leiebeløp eks. Moms: 277 kr MVA: 24% Totalt: 344 kr Var inne på http://www.multicom.no/ og så på G551 til 9395kr., der får du et eget grafikk kort: 64MB DDR ATI Mobility M9 Radeon 9000 skjermkort, 4X AGP. Dette er mye bedre enn et integrert, dersom du skulle få lyst til å spille litt. Endret 23. september 2004 av DFLW Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Hva med denne? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302434&cks=SER Ser helt ok ut spør du meg EDIT: Du får med XP pro, it-port, firewire, b og g wlan, 3 usb, minnekortleser osv. som ofte mangler på andre billigmaskiner. Aner ikke hvordan byggekvaliteten er, men sikkert grei nok. Endret 23. september 2004 av skjelsba Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Jeg kjøper meg en 551 hos multicom (venter på å få den sendt). Jeg tok den billigste modellen og oppgraderte den til 512ram. Da kom den på 10000. Den har celeron, men den har et bedre skjermkort en 553, rettelse, den HAR skjermkort Lenke til kommentar
jt1 Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Du får den dell 510m for 10.740!!! Den prisen på 13.000 var med service på 3 år, noe jeg ikke har tenkt meg! Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Du får den dell 510m for 10.740!!!Den prisen på 13.000 var med service på 3 år, noe jeg ikke har tenkt meg! Den servicen på 3 år er faktisk ganske hendig. Jeg har en Dell Latitude, og det var en feil på den, som jeg selvfølgelig ikke var skyld i. Da var det greit å ha den 3 års garantien hvor det komme en tekniker på døra. Lenke til kommentar
glotón Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 iBook! Er du student får du den til under 10 000. Apple Lenke til kommentar
Tored Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Joda, sløs bort pengene på hvit plastikk fantastikk og ingen muligheter for spilling eller moro. Lenke til kommentar
glotón Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Joda, sløs bort pengene på hvit plastikk fantastikk og ingen muligheter for spilling eller moro. Tror nesten ikke det innlegget fortjener et svar en gang... ca. alt ved det er 100% tull... Lenke til kommentar
Tored Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Forklar meg da hva som gjør en iBook til ett bedre kjøp en eksempelvis ECS G553 eller G551? IBookens skjerm er på 12 eller noe, jeg liker den ikke. Dessuten blir fort maskinen seende stygg ut, ettersom det hvite lett tetrekker seg flekker. Ytelsen på maskinen er verst i klassen i den prisklassen. Hadde det vært en Powerbook i samme prisklasse hade jeg kanskje vert med, men i book? neppe. Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Forklar meg da hva som gjør en iBook til ett bedre kjøp en eksempelvis ECS G553 eller G551? IBookens skjerm er på 12 eller noe, jeg liker den ikke. Dessuten blir fort maskinen seende stygg ut, ettersom det hvite lett tetrekker seg flekker. Ytelsen på maskinen er verst i klassen i den prisklassen. Hadde det vært en Powerbook i samme prisklasse hade jeg kanskje vert med, men i book? neppe. En 12 tommers skjerm kan være en stor fordel å ha noen ganger, kommer helt an på bruk og bruker. Jeg skulle heller hatt en liten 12" enn den 14.1" jeg har i dag da jeg frakter maskinen fram og til tilbake mellom jobb og hjemme hver dag. Dessuten er 12" mer solid bygget enn billigmaskinene til elitegroup, det er nå i alle fall mitt inntrykk etter å ha tastet på begge deler. Ytelsen er mer enn god nok til alt som ibooken er ment å brukes til; internet, kontorprogrammer, kanskje litt film osv.. spill er forresten ikke alt en bærbar skal brukes til. skal du spille, kjøp det en playstation eller xbox eller noe. Lenke til kommentar
Tored Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 vi har ibook på skolen, mye bedre med den jeg sitter på nå. G553 har samme chassie som denne, og denne føles bedre ut enn iBookene på skolen. Greit, viss du bare skal bruke maskinen til å skrive surfe og se litt filmer, men da kan du få en lik maskin for 2000 kr billigere.. iBook er overpriset. Hadde det vært snakk om å skaffe seg Powerbook hadde jeg faktisk ikke vært gretten på området i det hele tatt.. men takler ikke iBook.. Lenke til kommentar
eberland Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 ... vi har ibook på skolen, mye bedre med den jeg sitter på nå. ... Er det ikke litt vondt i rompen å sitte på laptopen? Jeg pleier å begrense sittingen til kontorstolen. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 spill er forresten ikke alt en bærbar skal brukes til. skal du spille, kjøp det en playstation eller xbox eller noe. Jeg synes ibook + xbox + batteripakke + 12V->230Vadapter + LCD-TV høres både dyrt og tungvindt ut, om man ha en bærbar løsning som det går an å både gjøre mye arbeid på og spille på. For ikke å snakke om at forslaget ditt ikke kan sees på som særlig bærbart... Dessuten: Hvis dere leser litt lengre opp her i tråden så der dere at trådstarter allerede har bestillt seg bærbar... og det en løsning som kan spilles på. Lenke til kommentar
Tored Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 ... vi har ibook på skolen, mye bedre med den jeg sitter på nå. ... Er det ikke litt vondt i rompen å sitte på laptopen? Jeg pleier å begrense sittingen til kontorstolen. Neida, men former seg fint den Lenke til kommentar
gastingen Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Ser at Dell har fri frakt som tilbud no, men at minnetilbudet har gått ut. 8544,- for 510m. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå