sheherezade Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: ja -MMS: ja. -GPRS: ja. -WAP:nei. -Kalkulator: kjekt, men ikke heeeelt nødvendig. -JAVA:kjekt, men ikke helt nødvendig. -Email klient:nei. -Spill:nei. Form: -Klapp -Vekt: uvesentlig, men ønsker ikke en mursteintykk tlf. -Antenne: intern/ekstern Skjerm: Farge -Over 65000 farger(finnes det klapp tlf med 262000 farger?) -Størrelse på skjerm: uvesentlig -Touchscreen: uvesentlig Pris: Jeg har mellom 0 og 3000 kroner til rådighet. Diverse: -Merke: åpen for det meste -Kamera: gjerne, men ikke livsviktig. -Videokamera: gjerne, men ikke livsviktig. -Symbian: nei -Triband:trenger ikke -Infrarød port:nei -Bluetooth:nei -Minne: iallefall mer enn min SE T610 -Minnekort?:nei -Polyfoniske ringetoner:nei -MP3: nei -Radio:nei -Wlan: nei -3g(UMTS): nei -Batterilevetid: I utgangspunktet ikke så viktig, men vil ikke ha en mobil med samtaletid på under 2 timer. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Hva med denne? eller denne V600 er å anbefale også da Se her! Lenke til kommentar
sheherezade Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Må innrømme at v600 frister veldig ja. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Må innrømme at v600 frister veldig ja. Den frister også meg veldig Men personlig venter jeg på 6260 da jeg synes den gir mer for pengene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå