melli123 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Nå har jeg skrevet litt css i noen timer, men tenkte nå jeg ville prøve å få til noe, fordi jeg har bare surra og prøvd litt hittil. hvis jeg skal ha to tekster ved siden av hverandre, hvordan få den tables effekten ved å bruke CSS? hvis noen skjønte hva jeg mener? skal jeg forklare bedre? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Skjønner ikke helt hva du mener, men du kan prøve display:table; Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 er det div det heter da tro? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Du kan jo legge to p-element ved siden av hverandre: p.align { width: 30%; float: left; } <p class="align"> Lang tekst </p> <p class="align"> Enda en tekst </p> Eller misforstår jeg nå? Endret 22. september 2004 av SirIce Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Det er vel DIV'er han mener ja. Som en "tabell" ja. <div id="div1"> </div> <div id="div2"> </div> Åsså styler du den i CSS: #div1 { width: 250px; } #div2 { width: 150px; } Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 jegg, så testa jeg det, og det funka det vettu! kjempebra! takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå