datasnoken Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Er det noen her som veit hvor jeg kan få kjøpt en sånn sync station til k700i ? helst i norge da... eller kan man bruke en sånn kabel til å oppgradere firmware fra SE sine sider??? Lenke til kommentar
Surreality Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Fuker fint med kabel. Oppgraderte FW for en kunde med den i dag på jobben. Lenke til kommentar
janmagne Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Fuker fint med kabel. Oppgraderte FW for en kunde med den i dag på jobben. USB kabel? Jan Lenke til kommentar
datasnoken Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 Fuker fint med kabel. Oppgraderte FW for en kunde med den i dag på jobben. FÅR BARE EN FEIL MELDING HELE TIDEN JEG.. FATAL ERROR PÅ SE SINE IDER Lenke til kommentar
janmagne Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 FÅR BARE EN FEIL MELDING HELE TIDEN JEG.. FATAL ERROR PÅ SE SINE IDER Samme her Lenke til kommentar
monstar Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Fuker fint med kabel. Oppgraderte FW for en kunde med den i dag på jobben. Jeg har en data-kabel som du setter inn i en COM-port. Tror du den funker til å oppgradere FW med? Lenke til kommentar
janmagne Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Fuker fint med kabel. Oppgraderte FW for en kunde med den i dag på jobben. Kan du gi en beskrivelse av hvordan du gjorde dette? jeg kan ikke finne noen andre på nettet som har fått dette til med vanlig DCU-11 datakabel. Jan Lenke til kommentar
Surreality Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hei allesammen. Jeg må bare si sorry. Det skal stå DOCKINGSTASJON! ikke datakabel. jeg få skylde på klokka var langt over leggetid... Det er helt riktig at dere får "fatal error" på SE sine sider når dere bruker DCU-11 kabelen. nok en gang beklager, og beklager over at jeg ikke har vært innom og korrigert tidligere Lenke til kommentar
janmagne Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 OK det Noen som vet en plass å kjøpe en sånn sync. station? Helst i Norge. Jan Lenke til kommentar
robot Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 OK det Noen som vet en plass å kjøpe en sånn sync. station? Helst i Norge. Jan www.forbrukershop.no har en slik syncstation på lager. Eller gå å sjekk hos elkjøp, eller andre mobilforetninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå