ooddbb Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Er veldig gira på å få ordnet meg med bredbånd nå, men siden sentralen eg er tilkoblet til ikke er utbygd til bredbånd må eg finne en annen løsning. Det eg har fundert litt på er bredbånd via satellitt. Men hvilken leverandører er som kan tilby dette? Om det er noen her som har satellitt bredbånd selv, så kom gjerne med deres erfaringer! En annen ting eg lurer på er hvordan en setter opp ett slik anlegg, noen som vet hvilken komponenter en trenger? (eg har parabol) Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Mener Tiscali hadde en sånn mulighet for en tid tilbake... Men dette var dyrt og tror ikke det var allverdens fart på det... Lenke til kommentar
Sir. Roger Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 om du skal ha både tur og retur så må du søke i sverige eller lenger nedover for norway har ikke slikt i passe prisklasse, men skal du ha bare nedover så er det noen leverandører kommer ikke på navn, men tjenesten kommer fra england Lenke til kommentar
Irons Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) het det ikke noe som europe-online eller noe? \\Sp33D http://www.europeonline.com/ Endret 23. september 2004 av the_real_Sp33D Lenke til kommentar
ooddbb Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Da tror eg internett via satellitt er rimelig uaktuelt Men er det noen som tilbyr fastpris på ISDN lenger? Altså att eg betaler enn viss sum i måneden og surfer så mye eg orker? Lenke til kommentar
Rufati Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Er vel kun Telenor Online 150 som kommer i nærheten. 150 timer pr mnd. for 499,- om jeg husker riktig. Er en skam, men likevel.. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 tror jeg hadde tiscali med 5 timers surfing daglig for noen år tilbake. (jepp jeg var desperat). linja kostet like my som en 1mbit linje. men hastigheten var isdn. fyy så glad jeg er i telenor som bygga ut:P Lenke til kommentar
steinar666 Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Hold deg for guds skyld unna "bredbånd" via satelitt .. Hadde det for mange år siden og kan ikke si at jeg savner det etter at jeg knakk DVB kortet i 2 i vill frustrasjon . hehehe.. Brukte da europeonline . Elendig tjeneste ., reklamerer med 2mbits nedlasting . dvs . bestille filer og vente 4-5 timer på filene .. ehhh.. vel.. Kan bare IKKE anbefale det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå