BlueMoon Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Skal kjøpe meg et socket 939 system i nær fremtid, og er litt usikker på hvilket ram kjøp jeg burde gå for. Har kommet fram til to alternativ. OCZ PC3700 E.B. Performance Series Dual Channel 1 GB / 2 x 512 MB VS. Kingston Hyper X PC3200 1024 MB notat: (siste alternativ frister ganske, siden jeg da kan oppgradere PC'en min til 4GB etter noen lønninger.... ja jeg vet å ha 4GB virker totalt meningsløst, men... jeg er PC entusiast... liker høye scores i benchmarks etc.... I tilegg har jeg ikke bil så trenger ikke bruke penger på anlegg og div. Kjæresten min intreserer seg litt i PC hun også så ikke no problem der... (drømme tanke, men ok, hun er ikke ekstremt negativ til å bruke mye penger på PC'en) Jaja, vel meningsløst, men rått med 4GB ... merker sikkert ikke noe ytelseses forskjell) (Hvis noen har et bedre forslag til ram enn ovenstående, kom med det for all del, prisen på ramen er ikke så viktig....... maks 4-5k) Endret 22. september 2004 av BlueMoon Lenke til kommentar
the animal Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 eneste jeg kan si til deg er når du kjøper et 939 system ikke kjøp Gigabyte K8NSNXP939 hovedkortet, siden det er bare surr med det men mer på topic jeg personlig ville gått for OCZ brikkene siden du liker benchmark så har du mye mer klokke muligheter men jeg liker også HYPER X men det vipper mer på OCZ brikkene Lenke til kommentar
Noobtube Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Corsair er jo alltid en god vinner..... http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=9868 Ser bra ut og Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Eller disse. Svært aggressive timings som er perfekt for AMD-plattformen, ikke så verst pris, og de kan klokkes... Lenke til kommentar
BlueMoon Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Hvor mye ytelses forskjell er det på Kingston Hyper X vs. OCZ? Er det et stort "gap" med klokke mulighet mellom dem eller har OCZ bare et lite overtakk?, hvis det kun er et lite overtak, lener jeg meg mer mot Kingston Hyper X.... Noen som har en link til en sammenligning av dem? Endret 22. september 2004 av BlueMoon Lenke til kommentar
BlueMoon Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 ..... stille Hadde satt pris på hjelp... Burde jeg vurdere DDR2? Har jeg noen fordeler/ulemper ved det? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 ..... stille Hadde satt pris på hjelp... Burde jeg vurdere DDR2? Har jeg noen fordeler/ulemper ved det? DDR2 har ikke kommet på Socket 939 ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå