Bruker-33331 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 PSData har hatt det samme tilbudet tidligere, og da kjøpte jeg 8 stykker. Viftene flytter ikke enormt med luft, men de er svært stillegående. Ikke forvent for mye, men de er grei å ha for å få litt flyt. kan man ikke bare sette sånn att det går på 12 volt? Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 www.itbutikken.dk har billige vifter fra chieftech. 27kr stk. Har selv kjøpt derfra og er meget fornøyd Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 kan man ikke bare sette sånn att det går på 12 volt? De går på 12V som standard. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 PSData har hatt det samme tilbudet tidligere, og da kjøpte jeg 8 stykker. Viftene flytter ikke enormt med luft, men de er svært stillegående. Ikke forvent for mye, men de er grei å ha for å få litt flyt. Akkurat slike vifter som jeg liker Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Dette tilbudet har vært før! Om det er noe ukes tilbud tror jeg ikke Papst holder nok litt bedre kvalitet, men disse viftene er svært gode i pris. Koster ikke mye å produsere en vifte osm sagt er det mye avanse på slike produkter. Skremendes mye! Lenke til kommentar
American Eagle Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 har de butikk i norge?? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 har de butikk i norge?? it butikken mener du? de lever i hverfall til norge, ikke noe toll tull eller noe. akkurat som å bestill fra norske butikker. Lenke til kommentar
zIP Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 forrige gang jeg bestilte fra itbutikken så ble pakka sendt fra oslo Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) forrige gang jeg bestilte fra itbutikken så ble pakka sendt fra oslo Og dette sier du på grunnlag av hva? Fordi pakkesporet først begynner i Oslo? For det har det gjort alle ganger (5-6- ganger)jeg har handlet med de, men alle pakkene kom opprinelig fra Danmark! Men det har flere ganger tatt over et døgn fra de ble registrert i Oslo, til de ble sendt videre, bortsett fra det, og at de ikke bestandig hadde varene på lager, er jeg meget godt fornøyd med ITbutikken! Det med ventetiden i Oslo har vel egentlig ikke noe med ITbutikken å gjøre, men har vel med at det var post fra utlandet å gjøre... Endret 23. oktober 2004 av Fiesta Lenke til kommentar
Thel Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Der var den på salg på nytt, nå til 25 kr.. bestille et lass til? nei, trur ikke det. Holder med det jeg har fra før! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Der var den på salg på nytt, nå til 25 kr.. bestille et lass til? nei, trur ikke det. Holder med det jeg har fra før! er du fornøyd med dem, eller? Lenke til kommentar
Thel Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Ja, så abselutt! Holder grei ytelse i forrhold til bråk! Bra og billig! Lenke til kommentar
PoW Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Forgje gang de hadde dette tilbudet bestilte jeg 8 stk. Må si meg fornøyd med viftene, selv om de ikke er så veldig effektive.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 De er i vertfall for myk... skulle sette i xboxen. "kassa" ble bøyd att blada skrapa borti "kassa"! Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Billigste er jo bare å røske ut vifter fra gamle psuer Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Billigste er jo bare å røske ut vifter fra gamle psuer har uendelig mange sånne. det verste med dem er at de fleste faktisk er ganske kraftige også . og angående tilbudet på psdata. har bestilt 12 stykker (gleder meg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå