radivx Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Er det noen som helst mulighet for å få no mer ut av dette kortet ved en eller annen form for flashing? Går det an på noen som helst måte å gi det DX9 support ved flashing eller? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Er det noen som helst mulighet for å få no mer ut av dette kortet ved en eller annen form for flashing?Går det an på noen som helst måte å gi det DX9 support ved flashing eller? Nei. Eneste du kan gjøre er å overklokke det. Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 misfornøyd med kortet? kjøp nytt. Ti4600 er "top of the line" i sin kategori. Kan ikke endre det til no fancy. Kan si det slik, de som engang jobbde på ti4600 i sin tid er den samme arbeidsgruppa hos nvidia som hostet opp 6800. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 OKay... På tide å skaffe seg en saftig beltalt jobb og hoste opp nok gryn til 6800 ultra eller X800xt btw. er PE utgaven av x800xt bedre? i så fall på hvilken måte? Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 OKay... På tide å skaffe seg en saftig beltalt jobb og hoste opp nok gryn til 6800 ultra eller X800xt btw. er PE utgaven av x800xt bedre? i så fall på hvilken måte? "PE" betyr Platinum Edition og er vel X800XT med AGP? Rett meg hvis jeg tar feil... Lenke til kommentar
radivx Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Trodde ALLE kortene fantes med agp jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå