Predecessor Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 .....med tilbakemeldinger fra folk som får hjelp til diverse problemløsninger her på forumet. E del av moroa med å hjelpe folk er jo å få tilbakemelding om resultatet. Alt for mange ber om tips og råd, for så å bli borte. Selvfølgelig finnes det unntak, men de er det svært få av. Skjerp dere folkens! Vis normal folkeskikk, og kom med en liten takk i hvert fall. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Jeg husker den dagen... ak og ve... Jeg hjalp noen på ASP forumet, han sa takk :smile: Den dagen var som et friskt pust inn i mitt liv... Sukk... Mvh kjello2 Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Er faktisk et lite poeng med denne tråden her... Lenke til kommentar
Wilhelmsen Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Jeg kommer alltid til og være takknemelig for at Borre, Lur?, HAG, John_^ og roaldhansen hjalp meg med og sette opp min dengang nye WD80 som et dualboot system (98/XP) disken virker 100% per idag, og jeg har aldri hatt en krasj enda. er svært takknemlig ja. Wilhelmsen Lenke til kommentar
Johan Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Quote: Den 2002-05-12 08:29, Hidden skrev:Jeg kan se for meg et par grunner til at mange ikke svarer etter å ha fått hjelp:1. Svaret var ikke til hjelp overhodet2. De har ikke e-mail notification aktivert, og med all søpla som blir postet her er det fort gjort å misse det..3. De er dagens generasjon som sier "u" istedet for "you" og "thx" istedet for "thank you", giddalause og har foreldre som aldri har forstått folkeskikk selv.Pluss et par hundre andre grunner jeg ikke gidder å ramse opp, men ikke skjær alle over en kam. Særlig det med e-mail notification har jeg brent meg på, folk har svart på noe og jeg har ikke sett det fordi det forsvant et sted mellom "Hvor mye ørepynt har du?" pollen og de 500 trådene om hvorfor Intel er dårligere enn AMD. Nå er det jo bare å søke i forumet da. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Enig. All den tid folk poster hjelp for aa bygge opp om egoet sitt, fortjener de litt annerkjennelse. Hvis ikke, kunne de kanskje komme paa aa tenke paa hvorfor de gidder. Men for aa vaere litt mindre kynisk: Borre og Anders har jeg latt merke til bidrar positivt til dette forumet. Og ja igjen, aa si takk for hjelpa er det minste aa forvente. Lenke til kommentar
sirius Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Å få takk er hyggelig det, men ennå viktigere er det å se om tipset virket, slik at en kan gi det videre en annen gang. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Ok...skal heved skjerpe meg. Er ikke så flink til å "si" takk, men skal begyne nu! :smile: Takker for alle som har hjelpt meg osv osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå