Gå til innhold

Total annhilation 2?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har noe info angående total annhilation 2, utenom det man finner når man søker på goggle?

Nyen rykter anyone?

 

Er dere ikke enig i at dette er et helt genialt strategispill, som trenger en oppfølger?

HELT 100% enig!!! Total Annhilation er (bortsett fra starcraft) et av de beste strategi spilla som har kommet!!!

veit dessverre ikke om det kommer noe 2'en men jeg håper ;)

Lenke til kommentar

Etter at cavedog ble kjøpt opp, mener jeg oppkjøperene solgte rettinghetene til et nytt selskap, for ca 10 millioner $. Kan ikke tro noen har svidd av så mye, uten å selge det videre eller lage spillet.

 

Jeg syns personelig at dette er tidenes strategi spill, dette laner vi forsatt på, og det er vell 7 år gammelt nå. Ganske imponerende.

 

Det er rått, for en kan bygge sinnsike "baser" ,hvor en trenger horder av units for å ta fienden , takktikken er utspekulert og rå :cool: . Ser gjerne at 2 blir laget slik som groundcontroll 2 er, men at en forsatt har baser med bygging av units.

 

 

headcleaver: Vil råde deg til å prøve Units completion pack vist du ikke har prøvd den.

Lenke til kommentar
det var eit koreansk firma som skulle ta opp igjen prosjektet, men så gjekk ting fort gale og dei droppa det

 

trur atari ikkje har funne nokre andre som kan lage oppfølgeren til det enda

 

uansett mannen bak det lager eit nytt RTS spel nå ;)

Hmm, kunne ikke finne noe om at det var droppa av Phantagram og atari, men som sagt, det er lenge siden det er komt noe nytt så kansje du har rett.

 

Mannen bak, mener du Chris Taylor ? Jeg har nå mest lyst på et total basert, vet du noe om hva det nye går ut på?

Lenke til kommentar

Eg kjenner ein som kjenner Chris Taylor. Hans nye RTS spel er i trøbbel nå etter at GPG's Lead Engineer slutta. Dei måtte få inn 3 andre systemutviklere til å gå igjennom noko som ser ut til å vera eit skikkeleg rot.

Det betyr at prosjektet i det verste fall kan kollapse og ta VELDIG lang tid.

 

Ein liten trøst er at Chris Taylor har fått tak i dei fleste koderane frå orginale TA :)

Lenke til kommentar
Eg kjenner ein som kjenner Chris Taylor. Hans nye RTS spel er i trøbbel nå etter at GPG's Lead Engineer slutta. Dei måtte få inn 3 andre systemutviklere til å gå igjennom noko som ser ut til å vera eit skikkeleg rot.

Det betyr at prosjektet i det verste fall kan kollapse og ta VELDIG lang tid.

 

Ein liten trøst er at Chris Taylor har fått tak i dei fleste koderane frå orginale TA :)

Håper virkelig at de klarer å få orden på dette, Gigant-brettene i TA var jo helt KONGE! Jeg spiller dette ennå. Virkelig en Høydare.

Lenke til kommentar
Eg kjenner ein som kjenner Chris Taylor. Hans nye RTS spel er i trøbbel nå etter at GPG's Lead Engineer slutta. Dei måtte få inn 3 andre systemutviklere til å gå igjennom noko som ser ut til å vera eit skikkeleg rot.

Det betyr at prosjektet i det verste fall kan kollapse og ta VELDIG lang tid.

 

Ein liten trøst er at Chris Taylor har fått tak i dei fleste koderane frå orginale TA :)

Digg og ha deg som en innsider da, du får provide oss med news ofte og lenge :thumbup:

Lenke til kommentar

TA. Uten tvil en hjørnestein i RTS genren og et av de beste spillene som noen sinne er laget.

TA var forut for sin tid med lysår og er fremdeles et meget spillbart spill.

 

Svenske Massive Entertainment som lagde Ground Control er uten tvil store fans av TA og Ground Control har mye bra ved seg. Men det er ikke på langt nær like elegant i spill mekanikken som TA og har dessuten store multiplayer problemer.

 

Var ikke Total annihilation - kingdoms en oppfølger?

 

Ikke egentlig. TA:K Var et forsøk fra de gjenværende folka i Cavedog på å lage et mer salgbart RTS hvor Warcraft var det store forbildet.

Det hadde lite med TA å gjøre og dessuten var Taylor og endel andre av de sentrale hjernene bak TA borte.

 

TA:K Ble da også et særdeles middelmådig spill.

 

Jeg har lest opptil flere ganger at det menes å vite at det blir et TA2 men rykter kommer og går og produsenter og distributører skifter fortere enn jeg gidder å følge med på. Det eneste man vel kan si med sikkerhet er at Chris Taylor er mannen som må lage det.

Endret av Quale
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...