Edstro Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Eg vil sette opp en server. Eg ønsker og bruke min ip adresse. Vordan gjør eg det? har ikkje så stor greia! Et spørsmål til: Vordan kan eg sette opp brukernavn og passord til brukerene så ønsker adgang?? Vilket programm skal eg bruke? Endret 22. september 2004 av eddielie30 Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 ingen så vet noe? Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Ikke rart når du skriver så lite om hva serveren skal brukes til, og hvilken type server du har tenk på, osv.... Pluss ikke bump tråden din etter 10 min. Tråden din stenges da. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Jeg vil i allefall anbefale deg å begynne med å lese dokumentasjon om Operativsystemet du har tenkt å bruke. De har en rekke gode bøker på amazon f.eks. Det er rimelig viktig å kunne litt før du begynner, spesielt når det gjelder sikkerhet o.l. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Hvis det bare er snakk om en FTP server du skal ha er det en fin guide her Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 terminalserver? DNS med AD? mener du sånn det er på skolen? Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 takk for hjelpen! Lucifer 666 Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Bare hyggelig! Utrolig fin guide det der. Fiksa min server opp på nett på ca 5 minutt første gangen Lenke til kommentar
dozr Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Hvis du skal sette opp mer enn bare en ftp, kan du referere til mitt tidligere svar her (Helt helt nederst ) Endret 5. oktober 2004 av dozr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå