crossendi Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Heisann.. Jeg driver å lager en ny side som skal forhåpentligvis brukes i nærmeste fremtid. Har et lite problem med den. -Når du trykker på linken, og den inneholder en del tekst som er mer enn høyden på layer'en , strekker ikke div'en seg etter innholdet. Det resulterer til at teksten/innholdet strekker seg utenfor rammen. Huff liker det ikke... Noen som har et råd til meg. Link til siden: Siden Trykk på profile eller contact. PS. Gjelder kun i visning i Opera, Firefox etc. Ikke IE Takker for svar Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 <div id="main" style="position:absolute; left:5px; top:281px; width:768px; min-height: 350px; height: auto !important; height:350px; z-index:3" class="main"> ...burde vel gjøre susen, men jeg er usikker på hvordan !important "hacken" oppfører seg på styling direkte i html-filen, men det skader jo ikke å prøve. Kjekkere å ha alt i et stilark. Lenke til kommentar
crossendi Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 (endret) <div id="main" style="position:absolute; left:5px; top:281px; width:768px; min-height: 350px; height: auto !important; height:350px; z-index:3" class="main"> ...burde vel gjøre susen, men jeg er usikker på hvordan !important "hacken" oppfører seg på styling direkte i html-filen, men det skader jo ikke å prøve. Kjekkere å ha alt i et stilark. genialt!!! Takker så mye Nå er det tilbake til arbeid..hehe EDIT: Ja kunne sikkert tatt meg til tid å få alt i et stilark, mer ryddig Endret 22. september 2004 av crossendi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå