Steina Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Har sensurert addressen på dette bildet, tilfelle dette er nødvendig. Håper det ikke er noe annet som må sensureres, si ifra isåfall. EDIT: Forandret på bildet Kanskje det SKAL stå slikt? Såfall flytt til feilpost Endret 22. september 2004 av steina Lenke til kommentar
Camron Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 wow...saksøk nå.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Ser ut til å være en leif ja. Du kan jo være så hyggelig at du sender en mail til de og sier fra Ellers tror jeg ikke det er farlig å oppgi URL-en. Dette er tross alt en offentlig tilgjengelig side Lenke til kommentar
Steina Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Camron: jeg tenkte akkurat det samme. Endret 22. september 2004 av steina Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Jeg kjenner en som jobber i hp.. Kan si i fra jeg.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 kanskje "or" betyr originalt Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Det som er skjedd er at siste ordet i linjen, or (eller på norsk), mangler et mellomrom til ordet foran, slik at det henger seg på til slutt. Er ikke leif, men en script feil. Altså, det skal stå OR til slutt i setningene. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Jeg kjenner en som jobber i hp.. Kan si i fra jeg.. Dagens Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 ser ut til at det er kopiert fra engelsk side og "or" ikke er oversatt til "eller Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) ^folk skjønner jo det da.. men problemet er jo at or henger sammen med ordet foran.. Endret 24. september 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Jeg kjenner en som jobber i hp.. Kan si i fra jeg.. me2 ... og han er en skikelig hp patriot, kommer til å blir hjerteinfark straks han får se dette .... hehe ... evil guy Lenke til kommentar
Steina Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 Jeg kjenner en som jobber i hp.. Kan si i fra jeg.. me2 ... og han er en skikelig hp patriot, kommer til å blir hjerteinfark straks han får se dette .... hehe ... evil guy hehe Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Han sa at det skal bli rettet på innen mandagen er over Litt fønny. Skulle sett trynet på typen når jeg sa det til han. "men i svarte her jeg klart her a" Endret 26. september 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå