bigbom Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Synes ikke at det er så gæernt, bra jobba. Neste er vel å modde flatskjerm inn i lokket, og vips så har du lager en ortlig bærbar PC At du har brukt vernebriller og støv maske er også bra, det er desverre ikke så mange som tenker på det. Lenke til kommentar
MartinMyhr Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 hvordan gjorde du det med hovedkortet? hvis du legger det på det stoffet som er i kofferten vil det ikke kortslutte da? Lenke til kommentar
MartinMyhr Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 hva er det? kan du vise meg bilde eller info? Lenke til kommentar
MartinMyhr Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 jeg fant det ut. men de må da være lange!.. hvordan festet du de? Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Veit ikke om du så det, ellr bare ikke har lest hele Han har skjært ut hele plassen for Hovedkortet også underlaget med ferdig borra og jenga til skruer ellr til spacers! Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Veldig bra.. Men du er ikke akuratt den første Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 har vel sett 10 slike siden eg startet her:P Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 jaja har tenkt meg selv å lage en, koffert pc. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Samme det om dere har sett det før da! Da er det i hvertfall ingen grunn til å nevne det! Kofferten ble fin den Hjalp de mattene noe da? Lenke til kommentar
olaman Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 farsken, tror jeg må til og kjøpe meg no sånt snart jeg også, så sinnsykt rått med pc i sånn tøff koffert!! Lenke til kommentar
CiXoT Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Ripz911 moden din blei veldig bra syns jeg. Lenke til kommentar
KaLiS_ Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hehehehe, stilig ripz! ... Endelig fikk du en proff en .... hohoho Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 hehe takk'a kalis Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Hve med å skjære ut en hel side av kofferten og sette inn plexiglass? (Og for at plexiglasset ikke skal ripes opp kan du kjøpe slik gjennomsiktig overlag, slik som mange har på skulebøker, og når denne er ripete og stygg så skifter du bare. Forreste: Knallbra prosjekt! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Hve med å skjære ut en hel side av kofferten og sette inn plexiglass? (Og for at plexiglasset ikke skal ripes opp kan du kjøpe slik gjennomsiktig overlag, slik som mange har på skulebøker, og når denne er ripete og stygg så skifter du bare. Forreste: Knallbra prosjekt! 6010442[/snapback] Nice bump! Denne tråden er jo minst et år gamel! Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Nice bump! Denne tråden er jo minst et år gamel! 6012065[/snapback] Gjør det noe da? Graver frem gode gamle minner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå