Ripz911 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Jeg har laget en "elegant unreal tournament koffert" Selv har jeg stor erfaring med kofferter (se på underteksten min... ghetto koffert) Vel vel nok om det... Jeg startet med å kjøpe en ORDENTLIG koffert på clas ohlson til 299,- Jeg fikk brukt dremelen veldig ofte... grei og ha, men bør ha den originale som selvsagt jeg har Der ser dere henne! Inne i kofferten var det et slags "gummi" lignende stoff som funker ganske bra til støydemping... (tror jeg:P) Som dere ser er dremelen på plass... Det som var meningen med dette var å stjele litt fra et gammelt kabinett... (targa) Jeg "stjelte" de derre AGP og PCI slotsa som dere forstår ? Viktig med sikkerhets ting som briller. Etter en stund med harbarka dremling knakk den ene skiva og holdte på og treffe meg i låret, meeeen den gjordet altså ikke det Som dere ser er halve skiva i hånda mi der Med maske og briller ser jeg jo ganske tøff ut Masken var nødvendig når jeg skulle skjære direkte gjennom kofferten pga støv og skit! (Tåler ikke støv, begynner og hoste ) Her ser dere PCI og AGP slotsa som jeg snakket om i stad... Lakket innvendig med "ganske" iv reaktiv spray/lakk... Skjært hull til vifter og den slags... Kronen på værket, prikken over i'en... Unreal Tournament LOGO på toppen Dette bildet ble tatt for ikke så lenge siden (max kvarter) Trangt, men funker! Jeg har sikkert skrevet noe feil osv, men orker ikke fikse det nå... Legg gjerne inn poster om hva som må gjøres eller hva som var moro osv. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Ikke dum, men langt fra original. Synes egentlig den så litt enkel ut. Et vindu og noen katoder e.l. hadde gjort seg. Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 ja jo... hadde tenkt meg et vindu med en Ripz logo, kanskje det blir en update etter hvert.. Lenke til kommentar
big_mama Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 burde du ikke kanskje laget dette inlegget på workloggs Lenke til kommentar
Luv Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 På worklogs følger man jo prosessen, men her har han et ferdig produkt.. Jeg synest at meningen med worklogs er at man skal vente på updates, og at det ikke skal være et ferdigt prosjekt. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Hva med bare å bytte ut alt i hele kofferten med bare plexi?! Wheeee! Ærlig talt, skal du ha "elegant", så er lys og vindu forbudt etter min mening. Men hadde du endret tittelen til rånete UT-kabinett, så vær så god Lenke til kommentar
big_mama Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Ok sårry Ripz911 Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Hadde jeg laget en slikt kabinett vile jeg absolutt ikke satt in et plexi glass. Når man er hekta på koffertdatamaskiner er man vel mye på farta. LAN parties ol. og plexi blir litt fort ripete og er etter min personlige smak litt jalla. Dette var da min mening. Ignorer den gjerne. Gratulerer med en flott koffertPC! Lenke til kommentar
big_mama Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Digg å ta med seg på lan da Endret 26. september 2004 av big_mama Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Ikke dum, men langt fra original.Synes egentlig den så litt enkel ut. Et vindu og noen katoder e.l. hadde gjort seg. Det ER katoder der.. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Mja, mjo. Flere da Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 plexi er for seeeeeee -ess (stemmeskifte stemme) folk gaymer kofferten ble ganske fin Lenke til kommentar
MartinMyhr Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 hvor kan jeg få kjøpt en sånn koffert? Jeg har prosjekt der jeg tenkte og bruke koffert. Dette er ett prosjekt som jeg skal ha i 10, men jeg her litt usikker hvor ejg får kjøpt sånn koffert som tåler litt Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hmm, hva emd å sette inn en LCD skjerm i "topplokket". Det hadde vert jevlig fett. Bare drå på lan med den, og så vipper du op lokket, så er du oppe og går? Lenke til kommentar
MartinMyhr Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hvordan lager man ett LCD display. og hva er det egentlig godt for? hva står det og lignende? jeg så en som brukte en printer kabel og noe tull? Noen som kan si litt om dette? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 stilren og elegant Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 noooooooo stjal ideen min!!!! men bra jobba. Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hmm IDeen Din drunken jaja får tro hva du vill du Skal nokk få det til ja Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hmm IDeen Din drunken jaja får tro hva du vill du Skal nokk få det til ja Nja våres da! hadde da tanken der for lenge sia ja! Men vi hadde ikke vært de første uansett. En kammerat gjorde det i fjorda på tg da! Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 hehe kankje vi rekker det til Tg 05 håper det da i alle falle ikke en original ide men men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå