Eirik-h Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Jeg har en Nokia 3660 med en knust skjerm. Alt virker bortsett fra at det er umulig å se hva som vises på skjermen. Er det mulig å få solgt denne? Kanskje bruke delene som virker? Hvor mye sånn ca. tror dere den er verdt? Jeg har ikke bruk for den lenger så. Er det noe i verdi på telfonen nå? Eller er det bare å kaste den? Kanskje selge batteriet? På forhånd takk for alle svar eller råd Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Tror du skal lete lenge etter noen som vil kun ha delen på din telefon...Ville heller levert den inn til verksted og satt inn en ny skjerm. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 enig med siggetheman... prøv heller å fiks skjermen... ellers kan du jo selge batteri, deksel, minnekort o.l. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Men forsikringsselskapet sendte meg penger og sa at skjermen ikke kunne byttes. Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Prøv og selg den på qxl.. mange som kjøper det meste dær:P vet om folk som har solgt vanskadde t610èr for 800-900 kr osv. så kan sikkert tjene penger dær.. et lite tips ta minstepris kr1! MANGE flere som byr da Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 men da får de den kanskje for 1 kr....... Lenke til kommentar
Habla Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 men da får de den kanskje for 1 kr....... Hva er alternativet..? At du kaster den i søppla.... Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Tsk. å bytte en skjerm på en mobiltelefon er da den enkleste sak i verden... Nå har ikke jeg peiling på 3660 da, men den bruker kanskje samme skjerm som 3650? Da er det iallefall rimelig greit, selges masse skjermer til de på qxl & ebay. Man trenger bare en T6 skrutrekker. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Skjermen på 3650 og 3660 er helt forskjellige. Det er en av hovedforskjellene på 3660. Sjekka ebay og qxl. Ingen av de hadde. Endret 23. september 2004 av Eirik-h Lenke til kommentar
Even. Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 du kan jo evt. ribbe den for batteri, lader, tastaur og selge som tilbehørpakke hadde en samsung s100 der flippen var presset inn i selve telefonen, antennen brukket og begge lcd`ene knust solgte laderen og batteriene og fikk litt $$$ Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Du er klar over at viss du får forsikringsoppgjer for telefonen, så er telefonen selskapets eigendom og eit salg av denne kan resultere i "forsøk på svindel" i værste tilfelle, men meir sansynleg at du mister erstatninga sidan telefonen ikkje kan framvisast. mvh JanEirik Endret 23. september 2004 av Jankee Lenke til kommentar
Even. Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 forsikringsselskapet trengte ikke å se min tlf sa de. har gått 4-5 mnd Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Forsikringsselskapet sa den ikke hadde noen verdi lenger. Så jeg skulle bare kaste den. De ba ikke om å få den. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Kan jeg ikke nappe ut kameraet da? Og selge den? Er den mye verdt eller? Finnes ikke riper.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå