Mickidod Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Ja ...jeg for en feilmedlig når jeg instalerer xp( Feilmelding Blue screen) Takk for alle SVar... Lenke til kommentar
JiMmY3200 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 å nei skru av dataen så fort du klarer og skriv en reply her. Lenke til kommentar
JiMmY3200 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 det kan vær cpu tempen din har vært så høy at prossesoren din er ødelagt eller du har klokka for mye. Lenke til kommentar
Locci Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Hørs nesten ut som om det er noe med hk har du en annen disk så test den. vist det ikke er det så må du nok levere disken tilbake Og Jimmy3200. Slutt med sånna tulle poster vist ikke så kan du bli baned Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 bluescreen i XP? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 bluescreen i XP? hehe. lol! Lenke til kommentar
pæren Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 bluescreen i XP? Sikkert minnedump Dersom det er en SATA disk kan du prøve å laste ned de nyeste driverne, kanskje det hjelper... Lenke til kommentar
Mickidod Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Det skjer når jeg skal starte opp windows (når den driten gåt fram og tilbake) D kan umulig vær overklokkingens SKyll for jeg skulle bare skifte hardisk en Western digital 800 den er fin fin... det står unmountable_boot_volume det er feilmeldingen med blue screen å masse mer da Takk for alle svar Lenke til kommentar
Mickidod Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Vær så snill å svar skal snart på WZ plz Lenke til kommentar
JiMmY3200 Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 gå på hoved kortet ditt sin side og nedlast de nye raid og S-ATA driverne etterpå så lager du en diskett av driverne pleier og følge med et program som kan ordne en diskett så går du og trykker "F6" på tastaturet i windows installasjon (den første) da spør den om du har en diskett. putt in den disketten du har lagt med ATA driverne og raid da legger du disse til på installasjons listen etterpå trykker du "Enter" da installerer windows automatiskt driverne ganske enkelt når man først kan det . hvis du skal ha begge hardiskene IDE og S-ATA veit ikkje ka du skal gjør hvid du har det problemet fikk det samme da eg installerte den nye hardisken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå