rolfe-rolf Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Har en 3com officeconnect dslgateway som jeg bruker til å dele internetten med (telenor). Problemet er at internetten hopper ut nå og da, og spesielt hvis man ikke har brukt den på et par timer. Dette er ikke noe stort problem, men kjipt å måtte restarte gatewayen og modemet hele tiden. Noen som vet hva problemet (og løsningen) kan være? Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Har du satt "Maximum Idle Time" til forever? Kanskje det hjelper? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Jeg sliter også med at internett har en tendens til å dette ut av og til. Er snakk om korte avbrudd, men som er lange nok til å miste forbindelsen til MSN og IRC og telefon. Har mistenkt BKK (linjen) for å være synderen, men det kan jo være det er ruteren som er problemet. Jeg har samme ruter som deg, så hvis du opplever det samme så... Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Har du oppdatert til siste firmware? Kjører selv en 3CRWE554G72 med Telenor, og det går uker og måneder mellom hver gang jeg rebooter den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå