flemastro Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Hei, har kjøpt meg en asus WL-500g. Det står at brukernavn og passord er admin, og dette fungerte også når jeg kjørte den opprinnelige firmware. Når jeg har oppdatert denne vil ikke paqssordet fungere lenger. Noen som vet hva som er brukernavnet\passordet nå? Lenke til kommentar
Breiflabben Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Når jeg oppgraderte firmwaren så var bruker/passord fremdeles admin/admin. Har du prøvd å resette ruteren tilbake til fabrikkoppsett og logge deg inn igjen? Du beholder forøvrig siste installerte firmwaren når du resetter modemet. BF Lenke til kommentar
stud3315 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 prøv pwd: asus Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 har samme greia selv.. og har oppdatert den tusen ganger.. default passord og brukernavn er admin. Lenke til kommentar
bengh Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Husk å holde resetknappen inne i 5 sekunder ellers blir ikke routeren resatt. Mao det holder ikke bare å trykke den inn et kort øyeblikk - se gjerne på lampene samtidig slik at du ser når den rebooter. Da skal du ha admin + admin som er nevt i tråden. Lurt å endre dette senere slik at folk ikke kan tukle med routeroppsettet ditt fra internet..... Endret 24. september 2004 av bengh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå