Chosiso Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) En Kamerat av meg har lyst å begynne i Sykkel Klubb. Noen som har noen forslag om Hvilken? Holder til i Bergen.. Snakker om sånn Tour de France lignende greier nå altså! Edit: Ikke til meg dette her.. Endret 23. september 2004 av Chosiso Lenke til kommentar
emoWEB Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) EDIT: Bare jeg som kjeder meg og leser utrolig gamle innlegg? Endret 23. september 2004 av emoWEB Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Har lyst å begynne i en Sykkel klubb... Noen som har noen forslag om Hvilken? Holder til i Bergen.. Snakker om sånn Tour de France lignende greier nå altså! Antar at med "Tour de France" så mener du at du vil inn i et team med kaptein, hjelperyttere o.l, ikke at dere skal med i Tour'en? Nå er ikke jeg noen sykkel-ekspert, men det er helt sikkert klubber i Bergen. Er jo tross alt den nest største byen i landet. Ta en titt på Sykling.no. Der finner du kanskje noe. Endret 23. september 2004 av Darth Kjell Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Så etter at du no fikk sykkel og har syklet i et par uker ska du no bli med i sykkel klubb... må bare si en ting... HAHAHAHAHAHSAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA LOLOLOLLOLOLOLOLOL HaHAHAHAHA.. sorry for at eg mobber deg,, slå meg på skolen;) Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Dette er ikke til Meg Jørn! Dette er til en Kamerat! Opp Kistebakkane ett par ganger er Passelig det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå