rikkmund Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Hei folkens Lure bare på om jeg kan bruke pckabelen til Sx1 for oppgradering av FW til S65? Takker for svar Lenke til kommentar
scoot Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Er ikke sikker, men vet at DC-510 passer.. Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Tror det er samme kabel husker jeg ikke feil....... Jeg lurer også hvilket program for å konvertere mp3 til wav for S65. Har prøvd Goldwave, men fikk feilmelding da den skulle spille av. Er det noen spesielle innstilling for wav fila som skal brukes Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Kabelen som følger med SX1 er en DCA-540 og kan ikke brukes til software oppgradering på 65 serien. Lenke til kommentar
adale Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Noen som vet andre billige steder enn Komplett å kjøpe denne kabelen (DCA-510)? Norek og Komplett er utsolgt på ubestemt tid. Har vært det siden forrige uke. Jeg vil ikek betale mer enn 300 kr inkludert porto fra nettbutikk eller butikk. Lenke til kommentar
abo Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Jeg lurer også hvilket program for å konvertere mp3 til wav for S65. Har prøvd Goldwave, men fikk feilmelding da den skulle spille av. Er det noen spesielle innstilling for wav fila som skal brukes Bruk winamp. Sett output til diskwriter. Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) har ikke fått noen .wav filer til å spille jeg da men Endret 23. september 2004 av moshpit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå