Isabel Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) hei. er på jakt etter en bærbar pc som mange andre, og har kommet over et tilbud hos komplett. det er HP Pavilion zt3330EA som koster 12.995,- http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301381&cks=PRL jeg prøvde å finne noe tester eller noe erfaring med denne laptop'en uten hell. så jeg lurer da på om dette er en bærbar pc som jeg kan satse penga mine på...? takkar og bukkar for svar! vennlig hilsen mini-me Endret 22. september 2004 av Isabel Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Sjekk ut testen som dinside.no har laget. Du må se etter HP zt3000. Det er samme maskin med annerledes spesifikasjon. Sjekk også signaturen min. Det er samme maskin som den du ser på, men min har bedre specs. Veldig fin og lekker pc. Spørs hva du skal bruke den til? Lenke til kommentar
Isabel Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Spørs hva du skal bruke den til? hei. jeg skal rett og slett bruke den til å skrive, surfe på internett, brenne dvd-flimer, laste ned musikk og filmer, chatte og kanskje noen småspill (men ingen spill som krever noe mye i såfall)... så da tenkte jeg denne passet bra? prsien er jo helller ikke den verste... mvh isabel Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Da er den helt ypperlig til det du skal bruke den til. Dessuten er det en solid maskin. Ikke mye plastic fantastic feeling over den. Lenke til kommentar
Isabel Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 (endret) hei! surfet litt i stad og kom også over denne laptop'en: COMPAQ PRESR3241EA den er fra elkjøp og koster 14.035,- jeg har lest litt om at elkjøp ikke selger de beste pcene og at man burde holde seg unna elkjøp. men jeg er litt sånn at jeg vil ha det enklest mulig, (dvs å ikke måtte kjøpe gjennom netthandel og så hente på posten og sånn, men å bare hente fra en butikk selv om jeg tror jeg er litt for optimist nå) så det er derfor jeg er litt optimist og spørr dere om dette er en reel pc eller bare søppel? Linken til pcen: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text takker og bukker for svar som alltid mvh isabel Endret 22. september 2004 av Isabel Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 kjøp hp maskinen, jeg selger den der jeg jobber, og det er utrolig lite feil på denne serien. er samme chassi som nx7xxx serien. maskinen fra elkjøp vil bråke masse, og ha en batteritid som ikke ligner grisen. prisen til komplett er også veldig bra, så jeg hadde slått til. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Må legge til at jeg også har hatt en veldig positiv erfaring med supporten til HP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå