mådderbitsj Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 kan maskina klikke hvis jeg putter et 128 mb skjermkort inn i ei maskin som er ganske gammal, en 3 år gammel ibm 500 mhz..? kjøpte et skjermkort te brodern på komplett.no men de er nå så vanskelige der.. kortet passa ikke i noen av maskinene jeg prøvde det i, selv om det står at det er agp. begge maskinene jeg prøvde det i er nyere enn 2 år og har agp-port, men kortet passa #¤/& ikke... men det passa i min antikke ibm-maskina.... leverte jo kortet tilbake med beskje om at det ikke passte, men fikk det tilbake med beskje om det ikke var no feil med det... trur dem vi er født i går eller...??? jeg veit det jo best sjøl om kortet passer i min maskin eller ikke!!! arrgh!!! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 kan maskina klikke hvis jeg putter et 128 mb skjermkort inn i ei maskin som er ganske gammal, en 3 år gammel ibm 500 mhz..? kjøpte et skjermkort te brodern på komplett.no men de er nå så vanskelige der.. kortet passa ikke i noen av maskinene jeg prøvde det i, selv om det står at det er agp. begge maskinene jeg prøvde det i er nyere enn 2 år og har agp-port, men kortet passa #¤/& ikke... men det passa i min antikke ibm-maskina.... leverte jo kortet tilbake med beskje om at det ikke passte, men fikk det tilbake med beskje om det ikke var no feil med det... trur dem vi er født i går eller...??? jeg veit det jo best sjøl om kortet passer i min maskin eller ikke!!! arrgh!!! kan være at det hovedkortet bare har AGP 2X, og skjermkortet støtter 4x/8x, men det er sikkert noen som vet bedre enn meg da.. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Kan være jeg er helt på jordet, men hadde ikke de gamle agp portene en annerledes volt? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 http://www.ertyu.org/~steven_nikkel/agpcompatibility.html Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 http://www.ertyu.org/~steven_nikkel/agpcompatibility.html Da hadde jeg i hverfall litt rett uten at det spilte noe rolle Nyttig link i hvertfall Lenke til kommentar
mådderbitsj Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 (endret) hehe.. takk for svar! står på eska at kortet støtter 2X, 4X og 8X or universal AGP 3.0 bus config.. da skulle det i grunn gå greit da? Endret 22. september 2004 av mådderbitsj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå