Burnoc Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Hei... Jeg skal kjøpe meg ny pc nå.. Egentlig skulle jeg kjøpe Gigabyte 6800 ultra men nå får de ikke det inn. Så da blir det enten: POV GeFORCE 6800 ULTRA 256MB Retail eller Asus V9999 Geforce 6800 Ultra 256MB Hva vile dere tatt??? har ikke peiling på disse merkene... Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Jeg tror nok jeg ville latt prisen avgjøre. Dersom prisen er lik ville jeg nok ha valgt POV, rett og slett fordi jeg har hørt mye pent om disse. Jeg tror nok likevel at ytelsen er ganske lik på disse to. Gniten som jeg er hadde jeg nok gått for det billigste valget jeg kunne finne, som f.eks dette: Club3D GeForce 6800 GT 256MB 3599,- Endret 22. september 2004 av Carnifex Lenke til kommentar
frustata Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Har det blitt nye kjøreregler for bruk av spørreord? Det virker jo som om halve forumet her bruker "hvem" og "hvordan" i stedet for "hvilket". Det er riktignok en stund siden jeg sov meg igjennom norsk timene på skolen, men jeg får bare ikke dette til å høres riktig ut. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Har det blitt nye kjøreregler for bruk av spørreord? Det virker jo som om halve forumet her bruker "hvem" og "hvordan" i stedet for "hvilket". Det er riktignok en stund siden jeg sov meg igjennom norsk timene på skolen, men jeg får bare ikke dette til å høres riktig ut. Enig med deg. Det er ikke pent, og ganske rart. Jeg kan ikke forstå hensikten heller. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Gniten som jeg er hadde jeg nok gått for det billigste valget jeg kunne finne, som f.eks dette: Club3D GeForce 6800 GT 256MB 3599,- Forøvrig er ikke det der et Ultra-kort, men et Gt-kort, men jeg er enig i at det er et langt bedre kjøp enn et Ultra er, spesielt siden de har like mange åpne pipelines, og GT lett kan klokkes til Ultra-hastigheter. Er også enig i kommentar ang språkbruken. Ungdommen Nu Til Dags, Altsaa! Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Gniten som jeg er hadde jeg nok gått for det billigste valget jeg kunne finne, som f.eks dette: Club3D GeForce 6800 GT 256MB 3599,- Forøvrig er ikke det der et Ultra-kort, men et Gt-kort, men jeg er enig i at det er et langt bedre kjøp enn et Ultra er, spesielt siden de har like mange åpne pipelines, og GT lett kan klokkes til Ultra-hastigheter. Er også enig i kommentar ang språkbruken. Ungdommen Nu Til Dags, Altsaa! Uff.. du har selvsagt helt rett. Jeg har blingset helt og tenkt GT. Beklager Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Har det blitt nye kjøreregler for bruk av spørreord? Det virker jo som om halve forumet her bruker "hvem" og "hvordan" i stedet for "hvilket". Det er riktignok en stund siden jeg sov meg igjennom norsk timene på skolen, men jeg får bare ikke dette til å høres riktig ut. Enig! Håper trådstarter retter opp i dette så ikke hele tråden bare blir flaming og diskusjoner om dårlig norsk språk og dem som kritiserer språket osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå