Big-Boy Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Ja jeg lurer på om de tar den samme prisen i butikken som de oppgir på nettet? varen det gjelder er s65.. noen som jobber dær og vet det eller bare noen som vet det? MÅ vite skal kjøpe s65 straks! Lenke til kommentar
Panic Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Det kan ofte variere fra butikk til butikk. Lenke til kommentar
W Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Hvis det ikke står at prisen bare gjelder nettbutikken, så er det vel samme pris i butikken. Har opplevd at prisene som står på nett var lavere enn den som var i butikken, men jeg sa bare at prisen var lavere på nettsiden, så fikk jeg det til den nettprisen Lenke til kommentar
Panic Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Det kan nok være tilfelle at det er billigere i nettbutikken, men det er nok ikke stor forskjell. Dessuten må du betale frakt også. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 elkjøp kjører den policyen at de er prisen på webben som skal gjelde, både i nettbutikk og vanlig butikk (har de på elkjøp i bergen jaffal fortalt meg) Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 elkjøp kjører den policyen at de er prisen på webben som skal gjelde, både i nettbutikk og vanlig butikk (har de på elkjøp i bergen jaffal fortalt meg) Så hvis jeg går i butikken med en kopi av s65 og prisen så skl jeg få den for den prisen? Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Dette hører inn under 'Forhandlere og verksteder'. Prøv å være mer bevisst på hvor du poster. Flyttes... Lenke til kommentar
Musty Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 jepp, du skal nok få det for den prisen som på webben.. jeg sparte 500 spenn på en feilpriset videospiller for 2 år siden jeg.. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Jeg kjøpte forleden en Samsung P510 til en vennine (bursdagsgave). Prisen var 3149,- på nettbutikken dems, men da jeg kom dit var prisen 3599,-. Men jeg fikk kjøpt mobilen til 3149 fordi jeg sa at det var prisen jeg fant på nettet. Lenke til kommentar
Surreality Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Så lenge det ikke står spesifisert at prisen kun gjelder netthandelen så får du samme prisen i butikken også. Det vil skje endringer her etterhvert. nettbutikken skal blir en "egen" butikk. der så og si alle prisene kun gjelder vi onlinebestilling. når dette vil skje er uvisst. Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Dette hører inn under 'Forhandlere og verksteder'. Prøv å være mer bevisst på hvor du poster. Flyttes... Ok, beklager tenkte ikke over det hehe ok da skal jeg ta kopi av nettsiden og ta med i butikken når jeg skal kjøpe den:) Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Prisen på nettet skal også gjelde i butikk. Har også opplevd at nettprisen er dyrere en butikk pris.. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Pris på nett og butikk skal vel vere det same i dei fleste tilfeller, men untaket er når det står tydeleg merka at denne prisen gjeld berre på nett. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Pris på nett og butikk skal vel vere det same i dei fleste tilfeller, men untaket er når det står tydeleg merka at denne prisen gjeld berre på nett. mvh JanEirik Ok,takk Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Egentlig er faktisk Elkjøp "stasjonær" og Elkjøp internett 2 forskjellige butikker... Var iallefall det når jeg spurte de om hvorfor de driver på slik. Selv har jeg ofte sjekka på nettet før jeg har kjøpt noe og spart mange penger på det. En annen ting er også at det er to forskjellige "stasjonære" elkjøp butikker. Jeg kommer fra et lite sted, og når jeg av og til stepper inn i butikken med fersk tilbudvis i hånda får jeg til svar: "Det der gjelder ikke oss. Kun stormarkedene" Så i teorien er det 3 'like' butikker som konkurrerer mot hverandre... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Elkjøp er elkjøp. Det skal stå bakpå avisen din hvilke butikker tilbudene gjelder, men jeg mener at har du fått ei tilbudsavis, så skal butikken gi deg prisen. Lenke til kommentar
Surreality Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Elkjøp består av datterbutikker (eid at elkjøp asa) og egeneide butikker (eid av privatpersoner). elle butikkene er rangert fra XL, L, M og S (xtra large, large, medium og small) XL og L butikkene hr kampanje hver uke mens de andre har "fri uke" noen ganger og de egeneide butikkene har "fri uke" oftere enn datterbutikkene. de egeneide butikkene pleier og sende ut annonse i lokalavisene. Der har du grunnen til at du får svaret "gjelder ikke oss", det er forsåvidt helt feil svar. elkjøp er elkjøp og du skal selvfølgelig få tilbudene som står i kundeavisen du har fått i posten e.l. uansett hva. bare pass på at du har avisen som er gjeldende den uken Endret 28. september 2004 av Surreality Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå