Cera Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Bor for tiden i utlandet, og har parabolpakke fra canaldigital, men ingen norske kanaler, noen som vet hvordan det er mulig og faa norske kanaler? Lenke til kommentar
Bach Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Du trenger en norsk fakturaadresse. Feks en eller annen du kjenner. Da kan du (kompisen) kjøpe "Local"-kortet fra CanalDigital. Ingen månedsavgift, men en engangs kortavgift. Og du trenger selvfølgelig en ledig kortplass i dekoderen. Lenke til kommentar
Cera Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Jeg har selv en adresse hjemme i Norge jeg bruker, saa da er det bare og kontakte canaldigital og kjoepe ett kort for nrk,tv2 og tvn og faa den tilsendt til den norske adressen? Lenke til kommentar
Bach Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Det skal fungere. Faren min bor i Sverige, og abonnementet står på meg i Norge. Også må du peile inn riktig satelitt seff. Husker ikke peilinga i farta men det har du sikkert styr på selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå