Gå til innhold

nokia 3510

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg sier bare lykke til jeg. Har ikke opplevd en Nokia som har fungert. Har en telefon som har ligget på skrivebordet siden den var ny (noen måneder), og nå fungerer den ikke lenger.

Hva med en Sony Ericsson? de kommer med noen fete modeller utover høsten vet jeg :smile:

Lenke til kommentar

@sviskEN

Men hvem gidder å lage en ringetone med mobilen?? Det er bedre å skaffe seg datakabel og enten lage de med PC'en, eller laste ned fra internett. Det kommer sikkert masse ringetoner til 3510 i nermeste fremtid.

Hvor mange ringetoner er det på 3510 egentlig? og hvor mange kan lastes ned?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-05 19:16, Prophecy skrev:

* Nokia 3510 støtter ikke oppretting, redigering, videresending eller sending av MMS.

Ehh ..??

Svindel ?

Det er korrekt, du kan ikkje opprette, redigere eller vidersende mms meldinga ifra nokia 3510, men du kan få mms meldinger (mota).

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-14 20:33, sviskEN skrev:

jeg tror det er ca 18 polyfoniske og tilsvarende andre men jeg er ikke helt sikker. den har i hvertfall jevlig mye minne
:grin:
også er dekslene blitt bedre så den tåler mer enn tidligere nokia tlf

Det er plass til 15 polyfoniske ringetoner, og mykje fleire "normale" ringetona..

Lenke til kommentar

Ser rimelig teit ut spør du meg!

Noen som har hatt en Nokia som ikke har gått i stykker?

Dessuten ble det nylig avslørt av Nokia's bytte-telefoner (den man får ny dersom de ikke greier å fikse din) er en gammel telefon, som er reparert , og med nytt deksel.

DETTE KALLES SVINDEL!

---

Nic

Ellers er jeg på http://forum.cool.no

[ Denne Melding var redigert av: Nicolas9 på 2002-08-20 22:13 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-20 22:12, Nicolas9 skrev:

Ser rimelig teit ut spør du meg!

Noen som har hatt en Nokia som ikke har gått i stykker?

Dessuten ble det nylig avslørt av Nokia's bytte-telefoner (den man får ny dersom de ikke greier å fikse din) er en gammel telefon, som er reparert , og med nytt deksel.

1) jeg har hatt et par stk som ikke har gått i stykker. Har også hatt noen som har gått i stykker.

2) Har flere kompiser som har opplevd akkurat det samme med ericsson. For eksempel en som fikk igjen en såkalt ny telefon (som såg helt ny ut ved første øyekast). Eneste problemet var at da han slo den på stod det "Kosebamsen min" som oppstartsmelding.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-14 17:11

Hvor mange ringetoner er det på 3510 egentlig? og hvor mange kan lastes ned?

Er ikke sikker på hvor mange ringetoner som ligger der fra før, men jeg har nå lastet ned 19 polyfoniske ringetoner og 1 vanlig. Hvor mange avhenger av størrelse. De jeg har, er alt fra 3KB til 14KB. Så antallet vil varriere sterkt.

Men det er en liten ting som jeg har merket meg. På siden til nokia så står det at det er dynamisk minne på telefonen. Men det virker som om rinetone-minne er skilt fra resten. Fordi jeg har ikke plass til flere toner nå, men plass til mange flere meldinger.150 eller hva det nå er.

Til alle dere som sitter å snakker dritt om nokia her; jeg respekterer utsagnene deres, men hvor har dere skaffet disse erfaringene? bare lest på diverse forum og viderefører disse nye "erfaringene"?

Jeg er enig i at 3 serien til nokia ikke er spesielt vakre mobiler, men har det noe å si? tviler på det største målet til de aller fleste er å briefe..eller?

Jeg driter i hvordan den ser ut, bare den holder og er brukervennlig. Har hatt problem med 1 nokia telefon opp gjennom tidene, og det var min egen feil, en 3310.

Så hvis alle "vet" at nokia er noe dritt telefoner, stygge, dårlige osv, hvorfor iallverden er det den mestselgende telefonen her til lands?`++andre land..

Hvis alle telefonene går istykker så vil jo folk kjøpe andre merker, men nei, de gjør ikke det. Tror dette med nokia er en stor myte.

Jeg sier som en annen her sa; Dette er min mening og mine erfaringer, så hvis noen er uenig så si ifra.

Så dere er velkomne å skrive kjære Siemens eiere :grin:

Lenke til kommentar

Hva er det dere gjør med mobilene deres?????

Jeg har hatt:

1610

6110

8810

6210

3330

8210

INGEN..og jeg mener INGEN av de har NOENSINNE gått i stykker, vert på reperasjon eller trengt service av NOE slag...byttet batteri på 8210...thats it!! Dette er jo fin elektronik man har..man skal kanskje ikke behandle den som lommeboka si og sitte på den....så..bare lurer på hva dere gjør med mobilene deres? (og nei jeg har ALDRIG hatt en veske til mobilene...det er bare for bloharry!!)

AKIRA

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-21 18:55, AKIRAx24 skrev:

Hva er det dere gjør med mobilene deres?????

Jeg har hatt:

1610

6110

8810

6210

3330

8210

INGEN..og jeg mener INGEN av de har NOENSINNE gått i stykker, vert på reperasjon eller trengt service av NOE slag...

Helt enig.

vi har 8 Nokiaer i familien, og ikke en eneste har hatt et eneste problem!

At du hører oftere om en Nokia som er blitt ødelagt enn en ericsson, har en veldig naturlig årsak - Det finnes veldig mange flere Nokiaer enn ericssoner!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...