sviskEN Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 noen som har hørt noe om den? tror den skal være ganske fet. Lenke til kommentar
molna Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Siden det er en Nokia sier jeg bare: Good luck, du vil nok bli bedre kjent med folka på service-verkstedet :wink: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Det ser dritbra ut, dvs den ser teit ut, men den har jo masse råe funksjoner. http://www.nokia.no/mobiltelefoner/3510/ fant en butikk som selger den for bare 1800 kr uten abb... ------------------- http://www.nokiamobil.tk ------------------- Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 leste dette: 3510 blir den første "billig-telefonen" fra Nokia som støtter GPRS, MIDI-lyder som ringetoner og MMS. MMS gjør det mulig å sende meldinger med såvel bilder som video og lyd fra mobil til mobil. Midi-lyder som ringetoner... Er dette nytt?? Har bestandig lastet ned ringetoner i midi format, og lastet dem inn på min nokia3330 gjennom logomanager...(sorry guys, har nokia enda)... Å hva er egentlig polyfoniske ringetoner? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 polyfoni er når du har flere, hrm.. kanaler en midifil. de filene du henter ned består mest sannsynlig av bare én kanal, la oss si sånn som dette: agdgagdadaddaadd <- fine noter :smile: en mobil med støtte for polyfoniske ringetoner kan spille av flere toner samtidig: agdgagdadaddaadd adad adad adadg ff f Lenke til kommentar
Nickname Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Det høres bra ut.. SJekk her: http://www.nokia.com/phones/3510/digiserv_ringing.html Lenke til kommentar
R0adkill Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 På databutikken.com har de den til akseptabel pris, men det er ikke bilde av den. Det står bare:Phone Burgundy Enjoyment, / LightBlue Pleasure, Green Easy Living. Noen som har bilder som viser hven som er hva. Det namne står ikke på nokia.no..... Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Da har den endelig kommet i butikkene og klar for bruk. Men det må kjøpes ny datakabel :sad: eller? På 3510 så er det 6 tilkoblinger under batteriet, på 3310/3330 så var det 4.hmm... Hva tror du GeeZuZz? Noen planer om å skaffe denne telefonen? slik at stakkarer som meg slipper å kjøpe en helt ny kabel, modifisere den gamle altså..? Det er også 3 tilkoblingspunkter på framsiden på telefonen. helt nederst på telefonen. Noen som har peiling hva dette er? deksel med innebygget lys? Men ellers så virker den rå! spesielt med de polyfoniske ringetonene! bruker telefonen som musikk-spiller isteden for minidisken nå :wink: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Tror jeg skal skaffe meg den jeg også. Den ser jo ikke så veldig "kul" ut akkurat på bilder - men den høres jo sinnsykt bra ut. Tror nok du må kjøpe ny kabel. det er vel ingen andre kabler som passer inni den? hvis det er 6 tilkoblinger kan det være to av de er trøm slik at vi slipper å trykke på power knappen hver gang den flashes? slik er det med 3210'en tror jeg. Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Quote: Den 2002-07-01 14:56, GeeZuZz skrev:Tror jeg skal skaffe meg den jeg også. Den ser jo ikke så veldig "kul" ut akkurat på bilder - men den høres jo sinnsykt bra ut.Tror nok du må kjøpe ny kabel. det er vel ingen andre kabler som passer inni den?hvis det er 6 tilkoblinger kan det være to av de er trøm slik at vi slipper å trykke på power knappen hver gang den flashes? slik er det med 3210'en tror jeg. Den er lankt fra kul, men den har jo alt! minus støtte for sending av mms og fargeskjerm, men hvem trenger vel det enda? prisene er jo uakseptable Et helvettes til minne også! Jeg mente mbus kabelen. en vanlig kabel for redigering av bilder, toner også videre.funker bl.a til logomanager. En slik kabel jeg mener. For når jeg skrudde opp kontakten frampå kabelen som passer til 3310/3330 så var det rett og slett ingenting inni der. Tyder på at det ikke finnes noen form for motstander eller annen dritt som gjør jobben vanskelig. Er det like enkelt som jeg håper og tror, så er det bare å mekke seg en ny kontakt, å finne ut hvilke forbindelser som skal til hvor... Noen som har noen formeninger? er det så enkelt? Det er jo en vanlig mbus kabel. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Quote: Er det like enkelt som jeg håper og tror, så er det bare å mekke seg en ny kontakt, å finne ut hvilke forbindelser som skal til hvor... Noen som har noen formeninger? er det så enkelt?Det er jo en vanlig mbus kabel. ja det er så enkelt. Lenke til kommentar
Nickname Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Heisann Jeg har hatt Nokia 3510 en god stund nå. De har visst solgt den på Computercity i Sandvika ganske lenge nå. Litt spesiell telefon, ser ut som om den er satt sammen av flere telefoner. Merkelige farger. Det jeg savner nå er et sted å laste ned polyfoniske ringetoner. Har ikke funnet noen som tilbyr det enda. Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 oki. trodde den var helt ny. Iallefall få butikker som har hatt den frem til nå, siden Nokia har hatt problemer med å levere denne telefonen. Savner en plass som distribuerer polyfoniske ringetoner jeg også, siden disse er mye råere enn vanlige ringetoner. Blir jo lagt merke til når telefonen ringer De snur seg og ser etter en, for det er få som har hørt slike lyder på åpen gate før. Til andre som vurderer denne telefonen: + Dette er en billig telefon med "alle" funksjoner som er på markedet idag, minus noen få. GPRS gjør det superbillig å wappe, polyfoniske ringetoner, stort minne (150 sms/500 i telefonlisten). Pluss mye annet snadder vare. - Typisk ungdoms telefon(utsende). Men det er jo flere ungdoms modeller fra Nokia nå (3310/3330/3410), så jeg tror ikke at alle og enhver vil komme til å kjøpe den. Det er tross alt en Nokia telefon, og det virker som om Nokia er bannlyst her på forumet. Men det driter jeg i for min del, har aldri hatt problemer med Nokia, (ingen av de påståtte sykdommene), bortsett fra min 3330, som mistet kontakten med nettverket ;D , vil heller ha en trendy og moderne mobil i et års tid, enn en dyr, kjedelig annen mobil. Har bare positive erfaringer så langt, både bra meg selv og fra andre som har sett på den. Må nok nevne at den har hatt 2 blackout'er hvis det kan kalles det. Satt og trykte, så plutselig kom alt bort, bortsett fra batteristatus'en, men så kom alt tilbake igjen, men nå i hovedmenyen. Alt dette skjedde i løpet av 1 sekund, og jeg mistet ikke noe, det jeg holdt på med, ble lagret, så jeg kan ikke si at jeg er plaget av dette. Begynte bare å le, siden dette skjedde allerede den første dagen. Det er jo til å le av, at den får "blackout" den første dagen. Har bare fått det en gang etterpå. Vi satser på at dette blir fikset i neste firmware update'n. Synes dette ligner på nokia 8310 sin standard feil, men er ikke helt sikker på hva den går ut på. Lenke til kommentar
sviskEN Skrevet 5. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2002 noen som vet om en data kabel som funker til 3510? Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Sikkert for ny enda. Men har du en vanlig mbus kabel, så er det jo ikke så alt for vanskelig å mekke seg sin egen kontakt. Men det er jo få programmer som støtter denne telefonen enda. Et spørsmål til alle 3510-eiere: Når dere går til toner, og deretter tone-tjenester, blir dere koblet opp til club nokia og kan laste ned noen gratise polyfoniske ringetoner. Men er det noen som har greid å laste ned noen? Etter at jeg trykker på godta, og overføring starter, så får jeg "nedlasting mislyktes", "prøv senere". Er det bare min mobil, eller det problemer på club nokia sin side? Lenke til kommentar
Aaaabbbbbbbbbdddds Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Fikk det heller ikke til... Tror ikke de ringetonene er så kule... sjekk heller ut http://www.arngren.com/wap/Deck/Midi.wml De er kulere! Lenke til kommentar
B|sh0p Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Så masse piss folka her preiker! Jeg har nokia 3510. Kjøpte den på nettet for to uker siden. Jeg er fornøyd! Telefonen har høy lagringskapasitet og mange andre kule funksjoner. f.eks på spill, kan man kjøre go-kart. På vanlige telefoner kan man bare lagre 20 sms og 7 bildemeldinger. På 3510 kan man lagre 150 sms og 50 bildebeskjeder!!!! Helrå telefon! Den er lett og smal, og den har like stort display som nokia 6510. Kjøp den hvis du skal ha ny!!! --eirik Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Masse piss? hva i granskauen er det du snakker om? Synes at tonen i denne tråden har vært ganske informativ og saklig uten alle disse dritt meldingene. Referer til plasser der det er snakket PISS Lenke til kommentar
TB* Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Hvordan lager man en datakabel da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå